Goedenavond,
Vandaag is mijn Octavia 3 besteld (1.6 TDI elegance business line, topaz brown, beige interieur en houten inleg), de verwachte afleverweek is 27 (eerste week juli). Zijn er al meer mensen op dit forum die de auto besteld hebben, en wat is jullie ervaring qua wachttijd?
M.V.G
J. Hoogendoorn
Goedenavond,
Vandaag is mijn Octavia 3 besteld (1.6 TDI elegance business line, topaz brown, beige interieur en houten inleg), de verwachte afleverweek is 27 (eerste week juli). Zijn er al meer mensen op dit forum die de auto besteld hebben, en wat is jullie ervaring qua wachttijd?
M.V.G
J. Hoogendoorn
Is het nog steeds mogelijk om platin grey te bestellen? Met de huidige levertijden gaan ze dat niet redden voor week 37-38 dat de productie stopt van deze kleur. Is daar nog iets over gezegd door de dealer?Offerte ligt bij mn baas klaar voor verzending naar de leasemij.
OIII Combi Elegance Business
1.4 TSI DSG en 2.0 TDI (afhankelijk van wat gunstiger is)
Platinum grey
Alaris
Sunset
Travel
Schuif kanteldak
Dynamic
Afneembare trekhaak
Truffelbruin leder inclusief deurpanelen en armsteunen
And now? Now we wait!
Is het nog steeds mogelijk om platin grey te bestellen? Met de huidige levertijden gaan ze dat niet redden voor week 37-38 dat de productie stopt van deze kleur. Is daar nog iets over gezegd door de dealer?
Of is het toch de uiterste bestelweek ?
De order wordt niet opnieuw achteraan geplaatst, (er is een produktie plek met jouw naam erbij gereserveerd), maar heel ver naar voren door het laten vervallen van een vertragende optie zal niet snel gebeuren.Zelfs dan, gaat je order als nieuwe achteraan in de lijst bij wijzigen....
Is het nog steeds mogelijk om platin grey te bestellen? Met de huidige levertijden gaan ze dat niet redden voor week 37-38 dat de productie stopt van deze kleur. Is daar nog iets over gezegd door de dealer?
Of is het toch de uiterste bestelweek ?
De dealer heeft er niets van gezegd en kon het in het systeem (ik neem aan dat dat direct gelinkt is aan een PON systeem) gewoon aanvinken.Ik kon platin grey niet meer krijgen op mijn combi (vorige week besteld)
Overigens kan ik iedereen de 'drive modus' aanraden... wat een verschil, vooral in je stuurbekrachtiging en directheid van het gas