Belachelijk ! Ik hoop niet dat dit mij gaat overkomenGeen idee, de dealer heeft niks verteld of bestelde opties debet zijn aan levertijden. Zoals hij het vertelde had hij dit probleem bij alle auto's die hij in bestelling had staan.
Helaas kan ik je melden dat ook de productie van de combi's steeds verder schuiven. De mijne (half mei besteld) staat voor week 40 maar dat was helaas geen garantie. "Hij is nog niet ingepland"Een paar weken geleden had ik al per email gevraagd naar de status en toen kreeg ik te horen van de dealer dat klant bestellingen op een laag pitje waren gezet vanwege de O3 combi. De fabriek had voorrang gegeven aan de O3 combi om te zorgen dat alle dealers een demo en showroom auto daarvan hadden staan. Als ze nu ook weer voorrang aan 14% auto's gaan geven dan zou ik dit een zeer slechte zaak vinden voor mensen die al bijna 3 maanden lang een auto in bestelling hebben staan!
Laten we het hopen! Ik ben wel toe aan goed nieuws!Ik ben vanmiddag langs de dealer geweest, ongeveer een maand geleden stond de planning op week 38 voor productie, vanmiddag werd me verteld dat het 34 is geworden ovb. Week 13 heb ik besteld en aantal weken later heb ik het dynamicpakket toegevoegd, misschien goed nieuws dus voor anderen met dynamic!
De gekozen kleur is platin grey, misschien is dat de reden van het verschuiven...
Ja Greggy, dat heeft de Zoetermeerse dealer mij ook verteld. Volgens mij hoef je geen wetenschapper te zijn om in te schatten dat zo'n auto met deze prijs/kwaliteit verhouding TOP verkopen als gevolg heeft. Beetje amateuristisch!