Wesly
Senior Member
En? Klopt dit ook of is hij recentelijk besteld.Mij is beloofd dat mijn OC III er 13 weken na de het ondertekenen van de verkoopovereenkomst zou zijn.
En? Klopt dit ook of is hij recentelijk besteld.Mij is beloofd dat mijn OC III er 13 weken na de het ondertekenen van de verkoopovereenkomst zou zijn.
Sorry, even off topic. Ik zie dat jij een driespaaks stuur hebt besteld. Mijn dealer gaf aan dat dit niet als optie kon, vorige week. Hij had ook geen prijs. Kon jij hem wel als losse optie toevoegen? Ik heb wel een elegance business line. Heeft het daar mee te maken?Mij is beloofd dat mijn OC III er 13 weken na de het ondertekenen van de verkoopovereenkomst zou zijn.
Ja, ik kon dat hier in België: het kostte me 100 flippo's zonder flippers en 200 flippo's met dsg-flippers. Wij hebben hier wel geen Elegance Bussinessline. Hier begint de bestelling bv. vanaf de Elegance-uitvoering. Wel zijn er drie packs aan schappelijke prijzen die de Elegance nog sterk vervolledigen. En dus ook afzonderlijke opties zoals het driespakig stuur.Sorry, even off topic. Ik zie dat jij een driespaaks stuur hebt besteld. Mijn dealer gaf aan dat dit niet als optie kon, vorige week. Hij had ook geen prijs. Kon jij hem wel als losse optie toevoegen? Ik heb wel een elegance business line. Heeft het daar mee te maken?
Hij is op 20 juni besteld en hij is tegen 20 september beloofd.
Ook een Vlaming dan?Vorige week mijn O3 Combi 2.0 TDI besteld.. 15 oktober zou hij op de oprit moeten staan als ik de dealer mag geloven
3-spaaks gaat inderdaad niet i.c.m. Businessline...Sorry, even off topic. Ik zie dat jij een driespaaks stuur hebt besteld. Mijn dealer gaf aan dat dit niet als optie kon, vorige week. Hij had ook geen prijs. Kon jij hem wel als losse optie toevoegen? Ik heb wel een elegance business line. Heeft het daar mee te maken?
Ook een Vlaming dan?
3-spaaks gaat inderdaad niet i.c.m. Businessline...
Ik weet het niet meer... Volgens mij is de logica verdwenen....Toch raar he als je erover nadenkt. Waar zullen ze nou naar kijken ? Verzameling van dezelfde kleur, dezelfde carresorie, het zelfde type motor, enz enz..... ik heb werkelijk geen idee en misschien zuigt PON het ook uit z'n duim in mijn geval
@skoda liefhebber 1, met 5weken extra moeten ze toch die sportstoelen en 3 Spaaks stuurwiel in kunnen bouwen?6 juni besteld, Combi EB, bagagepakket, sunset, elec. achterklep, 18" alaris, Platin Grey. Stond voor week 41 ingepland, vandaag te horen gekregen dat ie eind augustus komt!