Levertijd Octavia 3

jelleg

Lid
Mij is beloofd dat mijn OC III er 13 weken na de het ondertekenen van de verkoopovereenkomst zou zijn.
Sorry, even off topic. Ik zie dat jij een driespaaks stuur hebt besteld. Mijn dealer gaf aan dat dit niet als optie kon, vorige week. Hij had ook geen prijs. Kon jij hem wel als losse optie toevoegen? Ik heb wel een elegance business line. Heeft het daar mee te maken?

Herman Janssens

Senior Member
Sorry, even off topic. Ik zie dat jij een driespaaks stuur hebt besteld. Mijn dealer gaf aan dat dit niet als optie kon, vorige week. Hij had ook geen prijs. Kon jij hem wel als losse optie toevoegen? Ik heb wel een elegance business line. Heeft het daar mee te maken?
Ja, ik kon dat hier in België: het kostte me 100 flippo's zonder flippers en 200 flippo's met dsg-flippers. Wij hebben hier wel geen Elegance Bussinessline. Hier begint de bestelling bv. vanaf de Elegance-uitvoering. Wel zijn er drie packs aan schappelijke prijzen die de Elegance nog sterk vervolledigen. En dus ook afzonderlijke opties zoals het driespakig stuur.

rtwee

Senior Member
Vorige week mijn O3 Combi 2.0 TDI besteld.. 15 oktober zou hij op de oprit moeten staan als ik de dealer mag geloven

paulus474

Senior Member
3-spaaks gaat inderdaad niet i.c.m. Businessline...

paulus474

Senior Member
Klopt inderdaad.
Alléén een 3-spaaks stuurwiel lukt niet (of je moet het achteraf als accessoire in laten bouwen...).

rtwee, ik hoop het voor je. Het Dynamic pakket levert vertraging op. Mijne is eerder besteld en wordt waarschijnlijk pas in week 43 geleverd....

Toch raar he als je erover nadenkt. Waar zullen ze nou naar kijken ? Verzameling van dezelfde kleur, dezelfde carresorie, het zelfde type motor, enz enz..... ik heb werkelijk geen idee en misschien zuigt PON het ook uit z'n duim in mijn geval
Ik weet het niet meer... Volgens mij is de logica verdwenen....

ChielDekker

Nieuw lid
6 juni besteld, Combi EB, bagagepakket, sunset, elec. achterklep, 18" alaris, Platin Grey. Stond voor week 41 ingepland, vandaag te horen gekregen dat ie eind augustus komt!

Wesly

Senior Member
Yep, die van mij besteld 4 juni en afgeleverd rond 26 augustus. Is trouwens een Hatchback

Thorgal

Forumguru
6 juni besteld, Combi EB, bagagepakket, sunset, elec. achterklep, 18" alaris, Platin Grey. Stond voor week 41 ingepland, vandaag te horen gekregen dat ie eind augustus komt!
@skoda liefhebber 1, met 5weken extra moeten ze toch die sportstoelen en 3 Spaaks stuurwiel in kunnen bouwen?

Zijn er al mensen met een panoramisch dak die te horen hebben gekregen wanneer het echt gaat worden?

Btw gefeliciteerd met dit goede nieuws ;)

Badnews

Senior Member
Eens een mailtje naar de dealer gestuurd, kijken of ie slecht of goed nieuws heeft...
Ook gevraagd of hun enig inzicht hebben waarom er af toe zulke grote wijzigen optreden in de bestellingen.

Pablos

Senior Member
Ik word ook al een beetje zenuwachtig als die schuivende leverdata zie. Gisteren ook maar een mailtje gestuurd...

Het was toch crisis? ;)

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden van de dealers..

Als ik de meeste berichten hier zo lees, heb ik namelijk ook niet zo'n vertrouwen in de leverdatum die ik heb gekregen..

Bovenaan Onderaan