Thorgal
Forumguru
En een andere kleur. Ik wacht ook nog op bevestiging / duidelijkheid ....Dat klopt Badnews (hoe toepasselijk is jouw naam)... Helaas heb ik de 1.4 TSI besteld. Dat wordt dan omschakelen naar de 1.2TSI DSG
En een andere kleur. Ik wacht ook nog op bevestiging / duidelijkheid ....Dat klopt Badnews (hoe toepasselijk is jouw naam)... Helaas heb ik de 1.4 TSI besteld. Dat wordt dan omschakelen naar de 1.2TSI DSG
Maar waarom kunnen de systemen van Pon het niet meer aangeven? Dit zag ik afgelopen week ook al bij mijn dealer, deze kreeg na het invullen van mijn persoonlijke bestelnummer geen indicatie meer te zien waar deze er voorheen wel stond. Ook kon ik gisteren er niet meer voor kiezen om nog een af- fabriek optie toe te voegen. Houdt dit nu in dat mijn (onze) auto('s) al in productie is?Nog even langs de dealer geweest. De productie van onze auto zou zijn week 23 en levering week 26. De fabriek gaat dicht van week 29 tm week 31. Op dit moment kunnen de systemen van Pon niet aangeven wanneer onze auto in productie gaat. Heeft iemand van jullie een glazen bol? Dealers kunnen beter aangeven dat levering geschiedt tussen de 2 en 6 maanden, dat komt geloofwaardiger over dan dit...
Ik meen nochtans dat de 1.4 tsi een dsg7 heeft.De diesel DSGis wel een 7 bak, de handbak is een 5bak, misschien maakt dat uit in verbruik.
De TSI zijn beide een 6bak, dus betere vergelijking.
(Ik zou zelf zeggen dat de 7 bak in praktijk zuiniger zou moeten zijn)
Klopt, bij de TSI is de handbak een 6 bak en de DSG's hebben een 7Ik meen nochtans dat de 1.4 tsi een dsg7 heeft.
Mooi man, geniet ervan.. Mooie kleur
Heb zelf wel voor 17" gekozen ivm confort, wat blijkbaar niet veel uitmaakt. Maar heb veel drempels in de wijk, dus voor 17" gegaan.
Ik 'mag' nog een maandje of wat langer in mijn prius rijden alvorens ik mijjn o3 in ontvangst mag nemen.