Levertijd Octavia 3

Jurryb

Nieuw lid
Goh... Ben benieuwd dan. Ik heb een 1.4TSI met dynamic pakket besteld..... Je zou zeggen, laat die spoiler maar komen!

Marcod

Lid
Hallo,
In juni besteld en nu weer een latere productiedatum van 36 naar 40 en nu weer naar 44 .
EBL O 3 combi .

rtwee

Senior Member
Ik heb me laten vertellen door de dealer dat het de DSG is die jullie op dit moment parten speelt... ik heb in juli besteld en hij is al 2 weken geleden gebouwd...

Rick

Senior Member
Ik heb me laten vertellen door de dealer dat het de DSG is die jullie op dit moment parten speelt... ik heb in juli besteld en hij is al 2 weken geleden gebouwd...
Die hadden we nog niet gehad als vertragende optie :-) Thx voor de update.

rtwee

Senior Member
Die hadden we nog niet gehad als vertragende optie :-) Thx voor de update.

Collega van me heeft 1.5 maand voor mij zijn 2.0tdi DSG HB besteld... heeft nog geen eens een productiedatum. Mijne zit al in elkaar... Ik heb verder zelfs het Dynamic pakket erbij en hij als 'optie' geen ruitewisser achter...

res-q

Senior Member
Ook net bericht van de LM: Levering gaat dit jaar (!!!!) niet meer lukken, is nog niet eens een productie-datum bekend!
:mad: GRRRRRR :mad:

Besteld week 26 (eind juni!!!)

Laatst bewerkt:

TedVlemmings

Forumguru
Jongens/meisjes, niet zo klagen. Ik heb ook nog geen definitieve datum en zit al sinds de eerste week van Mei te wachten. En ja ik heb ook DSG, en Panorama en,.. wat allemaal vertraagd. Nu heb ik gelukkig nog geen bericht gehad van dat ik hem dit jaar niet meer krijg en vermoed dat ook niet te krijgen, anders ben ik genoodzaakt wellicht een andere auto te bestellen omdat het dan voor mij gewoon te laat wordt. Maar daar ga ik niet van uit, en zit ik eigenlijk ook niet op te wachten. Ik wacht liever wat langer op een mooie Octavia met alles erop en eraan dan dat ik opties laat vervallen om mijn levertijd te bevorderen, we moeten er allemaal (hopelijk) toch een stuk langer in rijden dan dat we er uiteindelijk op wachten!

CoesDoes

Forumguru
@res-q Heb je geinformeerd waar die vertraging door komt? Als het door de velgen komt kun je het misschien nog versnellen door andere velgen te bestellen. Kan naast de velgen alleen de DSG als vertragende optie bedenken, maar kan me voorstellen dat je die niet wil laten vallen!

@TedVlemmings Ik geef je groot gelijk (in ieder geval voor de 'grotere' opties)

res-q

Senior Member
Schijnt idd door de velgen te komen volgens de lm, maar een dealer gaf aan dat de vertraging daarvan maar een week is. Lm maakt overigens de dealer waar bedteld is ook niet bekemd, dus kan daar ook niets navragen.
Dealer waar ik vandaag was gaf aan dat dsg niet voor vertraging zorgt, nu bestellen is week 48 rijden.

Kan ook komem dat het net na half nov is, dan levert de lm niet meer uit.

Ga er nog wel achteraan en hou jullie op de hoogte :)

Fratello

Nieuw lid
  • Op 22 juli de OC3 EBL besteld. Levering toen aangegeven door dealer zou half november zijn met als oorzaak de 17 inch velgen ( standaard op de Elegance...). Afgelopen week kreeg ik een e-mail dat de voorlopige productie week is gepland voor week 48. Levering week 50.... Als excuus wordt nu, naast de 17 inch velgen, ook het panorama dak gebruikt. En, let wel, het is een voorlopige productie planning...

Laatst bewerkt:

Majefloti

Forumguru
Volgens mij zag het stuur er bij de 2013 versie zo uit:
66131323559.jpg

Het randje is er wel maar alleen nu is die hoogglans zwart.
Wat een kermis met dat wit, blauw en groene licht. Missertje bij de interieurontwerpers :cry:

Bovenaan Onderaan