Je hebt er niets aan maar ik leef met mee.Wordt erg gek van !! Week 18 besteld, definitieve productieweek week 36 (vorige week), vanmiddag de dealer gebeld en nog steeds geen chassisnummer. Oftewel, nog niet van de band gerold (als'ie er al op stond....) Hoe lang moet ik nog wachten? Gaan nu alweer naar de 5 maanden.... Tijdens het bestellen was de leverdatum nog week 27.... Bah, bah!
Ik weet niet of je de Hatchback of de Combi hebt besteld maar misschien heeft de hatch er minder last van???Mijn dealer heeft mij vandaag goed bericht gegeven. Onze auto is ...."ergens" onderweg. En de afleverafspraak staat op maandag 23 september. Sinds eind april in bestelling en nu gaat het echt gebeuren! Bijna dan...
Mijn zijn blijkbaar gehoord. Niet helemaal want morgen gaan we naar Zuid Frankrijk voor een weekje, maar dat is geen straf in mijn huidige schatje. Afscheidstournee.
Ben zoooo benieuwd of we een goede keuze hebben gemaakt. Al die berichten op dit forum van loszittende ende scheve strips, lange overbrengingen, resonanties en oordrukken, kraken en andere narigheid hebben het mij bijna dun door de broek laten lopen. En! ik hoef straks niet meer te doen of te zijn op de snelweg als er weer een nieuwe Octavia voorbijkomt.
Voor een ieder die nog langer moet wachten, heel veel sterkte!
Mijn dealer belde met Pon toen ik erbij zat, er zou geen vertraging komen door het toevoegen van dynamic... Het was dus toen nog niet bij iedereen doorgekomen. Achteraf natuurlijk erg blij dat ik het dynamic pakket niet heb laten vallen toen ik de keus kreeg van de dealer toen bekend werd dat er wel vertraging was.Na navraag aan de dealer door de LM werd er gemeld dat dit niet voor vertraging zou zorgen. Vandaar de irritatie....
Precies! Het Dynamic pakket is m.i. een van de beste opties en was zeker het extra wachten waard!Achteraf natuurlijk erg blij dat ik het dynamic pakket niet heb laten vallen toen ik de keus kreeg van de dealer toen bekend werd dat er wel vertraging was.
Hij wordt wellicht in dezelfde week als de mijne geproduceerd. Laat ons hopen dat die Tjechen dan 'wakker' zijn.Net bij de dealer geweest, in week 39 zou de auto nu gepland staan voor productie. Over 2 weken moest ik nog eens langskomen of bellen om te zien of een chassisnummer bekend is, dan zou weer 2 weken later de auto normaliter afgeleverd worden.
Wordt dan een leuk weekje voor ons drieën mijn black magic pano ebl staat dan ook op de rol...wellicht netjes achter elkaar op de trailer naar nlHij wordt wellicht in dezelfde week als de mijne geproduceerd. Laat ons hopen dat die Tjechen dan 'wakker' zijn.