Levertijd Octavia 3

Lodewijk

Actief lid
A3 (langdurig gemiddelde) - 1:12.8
Avensis (langdurig gemiddelde): 1:13.3

Het is ook echt de bestuurder hoor, die TSI'tjes zijn lekker rap dus nodigen uit om lekker door te rijden. Als ik met de A3 rustig aan deed was 1:15 best haalbaar. Da's ook wel een beetje het kromme aan dat hele bijtellingsverhaal, die Avensis is 25%, de A3 was 20%. De factor bestuurder bepaalt uiteindelijk toch de uitstoot ;) Anyway, we dwalen af, sorry :tongue:
Sharan 1.4 TSI doet gemiddeld 1 op 12,5. Dat vind ik best netjes. Rap is hier niet van toepassing ;)

m@rc

Lid
Vanmiddag kwam ik op de Houtense rondweg een prachtige Topaz Brown Combi tegen, volgens mij EBL (led strepen voor).

Marcod

Lid
Ik krijg het idee dat ik de auto helemaal niet meer geleverd krijg dit jaar . Nu is de productie datum week 44 :banghead:Wordt langzaam gek van dat wachten :tegek:

Wesly

Senior Member
Als alles goed gaat mag ik as. Donderdag avond dan eindelijk mijn slee gaan ophalen :) :)

De auto is vanmiddag gereed gemeld door de bekleder en gaat dan hopelijk as. Donderdagochtend op transport naar de dealer alwaar hij gepoetst gaat worden en dan aan mij afgeleverd kan worden. De verkoper vertelde mij dat dan wel alles mee moet zitten ?!

Al met al heeft alles veel langer geduurd dan wat van tevoren werd verteld, er werd toen aangegeven dat het tussen de 8 en 12 weken kon gaan duren met een uitloop van max een week. Toen ik later nog het leer toevoegde kreeg ik te horen dat dit nog 1 a 2 weken langer kon gaan duren. Dus in mijn beleving kon alles bij elkaar max 15 weken duren. Nu zijn we 18 weken verder en is de levering voor in deze week eigenlijk nog redelijk geforceerd. De auto is geproduceerd in week 33 en pas in week 37 stond de auto rijklaar in Leusden. Het inbouwen van het leer op zich neemt maar 2 a 3 dagen in beslag. De resterende tijd, dus een week of meer, is voor transport van Leusden naar de bekleder en dan naar de dealer.

Waarschijnlijk na dit weekeind plaats ik de foto's!

Dat natuurlijk alleen als de levering deze week doorgaat.......

rdrummen

Senior Member
Als alles goed gaat mag ik as. Donderdag avond dan eindelijk mijn slee gaan ophalen :) :)

De auto is vanmiddag gereed gemeld door de bekleder en gaat dan hopelijk as. Donderdagochtend op transport naar de dealer alwaar hij gepoetst gaat worden en dan aan mij afgeleverd kan worden. De verkoper vertelde mij dat dan wel alles mee moet zitten ?!

Al met al heeft alles veel langer geduurd dan wat van tevoren werd verteld, er werd toen aangegeven dat het tussen de 8 en 12 weken kon gaan duren met een uitloop van max een week. Toen ik later nog het leer toevoegde kreeg ik te horen dat dit nog 1 a 2 weken langer kon gaan duren. Dus in mijn beleving kon alles bij elkaar max 15 weken duren. Nu zijn we 18 weken verder en is de levering voor in deze week eigenlijk nog redelijk geforceerd. De auto is geproduceerd in week 33 en pas in week 37 stond de auto rijklaar in Leusden. Het inbouwen van het leer op zich neemt maar 2 a 3 dagen in beslag. De resterende tijd, dus een week of meer, is voor transport van Leusden naar de bekleder en dan naar de dealer.

Spannend, hopelijk gaat het lukken. Maak dan maar wat mooie foto's van de auto in die prachtige kleur, en het mooie interieur. ;)

22 weken levertijd hiero..... :banghead:

Spiegeltje

Senior Member
Vandaag de O3 HB 14% Greenline Business Line met ruim € 6.000,-- aan opties & accessoires besteld en komt begin december aan in Nederland. Als alles goed gaat wordt deze de week voor Kerst afgeleverd. Dat wordt een fijne Kerst!!!:yeehaa:

Gisteren bericht gekregen van de LM dat de auto 16 december wordt verwacht..... Fingers crossed.....

Bovenaan Onderaan