Als levering in het nieuwe jaar voor extra bijtelling zorgt, zet bijna iedere LM tot 31 december auto's op kenteken.
Goh, exact dezelfde auto als ik, zelfs de opties en kleur. Auto zou vorige week geproduceerd zijn, maar nog geen afleverdatum bekend, heb m wel 2 weken later besteld.Besteld op 23 mei en de geplande levering staat op 27 september, een totale levertijd van 18 weken. Dit zou dan 10 weken later zijn dan in de eerste instantie opgegeven.
Kreeg net een belletje van de dealer. Auto is gearriveerd in NL! Dat wordt volgende week rijden!!!
Bij mij hetzelfde . Toevallig vandaag even bij de dealer binnen gelopen en hij is binnen!! Hopelijk volgende week rijden!!week 18 (1 mei) besteld, week 39 wordt geproduceerd en hopelijk in week 41 levering. Dus als ik dat kan aanhouden 23 weken levertijd, bijna een half jaar dus. Qua informatie ben ik er zelf continu achteraan moeten blijven jagen, want anders zou ik niks gehoord hebben.
Zal ik zeker doen!!Nice, maak dan eens even wat foto's met de Hawk-velgen erop, kan niet wachten!
Inderdaad een vreemd verhaal... En ja: jij zal het verschil tussen platin grey en silver niet weten, Tuurlijk. Je heb er maar 22 weken naar uitgekeken dus je hebt je niet echt kunnen verdiepenWas sowieso een beetje vreemd . Ik kom aanrijden, zet mijn auto op de parkeerplaats, zie een auto aankomen die sprekend op mijn configuratie lijkt en richting de werkplaats rijdt. Ik helemaal ..... Ik loop de showroom in, wordt aangesproken door een verkoper. Ik vertel dat ik benieuwd ben naar de status van mijn auto en dat ik zojuist een auto met mijn configuratie heb zien rijden. Na een blik op het beeldscherm blijkt mijn auto binnen te zijn .... Uiteraard vraag ik of ik even mag kijken. Ik heb de sportstoelen immers nog niet live mogen aanschouwen. Verkoper loopt de werkplaats in om te vragen of ik even mag kijken. Komt hij terug, zegt hij dat de auto die ik gezien heb zilver van kleur is. Ja doei, ik ben niet gek .... Volgens mij had hij er gewoon geen zin in. Vervolgens vraag ik om direct een afspraak in te plannen, komt'ie met een l.. verhaal dat de LM eerst toestemming moet geven. Nou ja, we wachten af....
vreemd verhaal Skoda liefhebber 1.Was sowieso een beetje vreemd . Ik kom aanrijden, zet mijn auto op de parkeerplaats, zie een auto aankomen die sprekend op mijn configuratie lijkt en richting de werkplaats rijdt. Ik helemaal ..... Ik loop de showroom in, wordt aangesproken door een verkoper. Ik vertel dat ik benieuwd ben naar de status van mijn auto en dat ik zojuist een auto met mijn configuratie heb zien rijden. Na een blik op het beeldscherm blijkt mijn auto binnen te zijn .... Uiteraard vraag ik of ik even mag kijken. Ik heb de sportstoelen immers nog niet live mogen aanschouwen. Verkoper loopt de werkplaats in om te vragen of ik even mag kijken. Komt hij terug, zegt hij dat de auto die ik gezien heb zilver van kleur is. Ja doei, ik ben niet gek .... Volgens mij had hij er gewoon geen zin in. Vervolgens vraag ik om direct een afspraak in te plannen, komt'ie met een l.. verhaal dat de LM eerst toestemming moet geven. Nou ja, we wachten af....
Was sowieso een beetje vreemd . Ik kom aanrijden, zet mijn auto op de parkeerplaats, zie een auto aankomen die sprekend op mijn configuratie lijkt en richting de werkplaats rijdt. Ik helemaal ..... Ik loop de showroom in, wordt aangesproken door een verkoper. Ik vertel dat ik benieuwd ben naar de status van mijn auto en dat ik zojuist een auto met mijn configuratie heb zien rijden. Na een blik op het beeldscherm blijkt mijn auto binnen te zijn .... Uiteraard vraag ik of ik even mag kijken. Ik heb de sportstoelen immers nog niet live mogen aanschouwen. Verkoper loopt de werkplaats in om te vragen of ik even mag kijken. Komt hij terug, zegt hij dat de auto die ik gezien heb zilver van kleur is. Ja doei, ik ben niet gek .... Volgens mij had hij er gewoon geen zin in. Vervolgens vraag ik om direct een afspraak in te plannen, komt'ie met een l.. verhaal dat de LM eerst toestemming moet geven. Nou ja, we wachten af....
Kreeg net een belletje van de dealer. Auto is gearriveerd in NL! Dat wordt volgende week rijden!!!
De dealer had een mail gekregen van het transportbedrijf. Hij citeerde ' de auto wordt binnen 2 werkdagen afgeleverd met een betrouwbaarheid van 97%'. . We gaan het meemaken....Gearriveerd bij Pon of bij de dealer ? Ik wil je niet ontmoedigen, maar als de auto bij Pon staat, wil dat niet zeggen dat hij in zeer korte tijd bij je dealer binnenkomt. Mijn ervaring was (helaas) minder snel....
Peanuts , hier besteld in week 18, nog geen definitieve leverdatum/productiedatum.
Laten we er vanuit gaan dat het panoramadak ons tegenwerkt en niet de LM of dealerHier nog eentje, weekje eerder besteld (17) en ook nog niets definitief. Zelfde LM en dealer, je zou haast gaan denken dat .....