Levertijd Octavia 3

Spiegeltje

Senior Member
Gisteren bericht gekregen van de LM dat de auto 16 december wordt verwacht..... Fingers crossed.....

En voor de liefhebbers hieronder de volledige specs:
  • Light pakket
  • Technology pakket
  • Functie pakket
  • Metallic lak (Black Magic Pearl)
  • DAB
  • Sunset
  • Ruitenwisser achter
  • Stoelverwarming op de voorstoelen
  • Drive set up
  • MaxiDot kleurendisplay
  • Leder achteraf (Zwart + zilveren stiksels)
  • Dorpellijst RVS
  • 17" LM directset T2698
  • Achterbumber beschermstrip

Laatst bewerkt:

cDree

Lid
Misschien zijn ze die weken kwijt geraakt :maakmegek: ik heb hem ook week 22 besteld, verwachting is week 44 wat ik 6 weken terug vernomen had.. Bel eind van het jaar wel even met de dealer of ze al iets meer weten :deuk:

frisok

Senior Member
Laatste voorlopige productieweek die mij is doorgegeven is week 45, maar met al die verhalen hierboven vrees is het ergste...

TedVlemmings

Forumguru
Enorme ramp inderdaad. Maar gelukkig is de leasevoorwaarden momenteel beter als wat ik straks heb dus in dat opzicht kan ik nu nog een beetje profiteren qua privé kilometers en slecht verbruik ;).

OctaviaWest

Actief lid
Nog twee dagen en ik mag mijn O3 Combi gaan afhalen. Is eergisteren binnengekomen bij dealer nadat ik hem op 11 juli had besteld. Dat maakt 9 weken en 4 dagen.

Leuk een naamgenoot, let op de punt ;)

Overigens heb ik al eind mei besteld en voorlopige prognose productie is wk 43. Je bent dus zeker niet de enige!

kleine heino

Senior Member
Ik wordt er alleen maar depressief van al die afleveringen ,besteld begin juni productie datum week44:sterretjes::banghead::tegek::(
Hier hetzelfde, ik word er ook een beetje depri van. Opnieuw bericht gekregen dat productie later is. Voorlopige prognose ook week 44. Nu maar hopen dat het dan ook echt gebeurd. Na 15 november zet de lm geen auto's meer op kenteken.

svdm

Senior Member
Hier hetzelfde, ik word er ook een beetje depri van. Opnieuw bericht gekregen dat productie later is. Voorlopige prognose ook week 44. Nu maar hopen dat het dan ook echt gebeurd. Na 15 november zet de lm geen auto's meer op kenteken.
Ben stiekem erg blij dat de mijne niet via een LM loopt. Ik zal voor jullie duimen!

mc1977

Lid
week 18 (1 mei) besteld, week 39 wordt geproduceerd en hopelijk in week 41 levering. Dus als ik dat kan aanhouden 23 weken levertijd, bijna een half jaar dus. Qua informatie ben ik er zelf continu achteraan moeten blijven jagen, want anders zou ik niks gehoord hebben.

bonyuri

Actief lid

Als levering in het nieuwe jaar voor extra bijtelling zorgt, zet bijna iedere LM tot 31 december auto's op kenteken.

Bovenaan Onderaan