Vandaag bij de dealer langsgegaan om mijn O3C dan maar eens te gaan bekijken. Helaas moet ik nog 4 weken wachten van de LM. Soms heb je dus ook pech als je auto eerder wordt geleverd dan gepland en je het contract erop hebt aangepast. Ach ja, de huidige O2C is gelukkig geen straf...
Maar wat een gave auto is het zeg.... Samen met verkoper van de dealer er even in gezeten en zelfs gereden. Hij toonde me het park assist even... wist niet dat je naast fileparkeren ook gewoon 'recht' in een vak/tussen auto's kon parkeren. Eerste keer dat ik in een auto reed met die functionaliteit, maar wel erg gaaf. Al kan ik het zelf sneller...
Ook de stoelen zitten super en binnen no time zat er zelfs al een logo in de Columbus van een radiozender. Verder valt me op dat het allemaal robuuster aanvoelt dan de O2C... niet zo blikkerig als je de achterklep dichtdoet en de motor klinkt ook serieus.... al zal dat het verschil zijn tussen de huidige 1.6tdi en de toekomstige 2.0 tdi..
Vandaag nog precies 4 weekjes en dan mag ik ook los...
Overigens zaten er 'vieze' banden onder. Vies in de zin van vet om de banden op de velg te krijgen. Blijkt dus dat PON ALLE wagens die anders dan Continental eronder heeft aanpakt. Soms glipt er 1 tussendoor (stonden 2 superb's met Michelin) maar het wordt dus allemaal conti's. De reden laat zich raden....