Levertijd Octavia 3

kleine heino

Senior Member
Kan iemand nog aan zo'n 'Levertijden Infobulletin' van PON komen toevallig? Ben benieuwd naar de evt. wijzigingen in levertijden.

Bijgevoegd het bulletin van 23 t/m 29 juli jl.

Dit is de eerste keer dat ik een levertijden infobulletin zie en schrik van de inhoud. Bij het panoramadak van de octavia combi staat week 46 en 47 genoemd. Ik mag toch hopen dat dit achterhaalde informatie is, temeer omdat de dealer mij aangeeft dat de verwachte productie van mijn auto (met panoramadak) week 44 is.

svdm

Senior Member
Dit is de eerste keer dat ik een levertijden infobulletin zie en schrik van de inhoud. Bij het panoramadak van de octavia combi staat week 46 en 47 genoemd. Ik mag toch hopen dat dit achterhaalde informatie is, temeer omdat de dealer mij aangeeft dat de verwachte productie van mijn auto (met panoramadak) week 44 is.
Daarom vroeg ik dus ook of er iemand met een recenter infobulletin is! ;)

@Edwin1969 , de auto staat bij de dealer. Is dinsdag al binnen gekomen. Aangezien ik jouw berichtje heb gelezen heb ik meteen gevraagd of het kenteken al was aangevraagd en dat is het geval! Dat scheelt weer! ;)

rtwee

Senior Member
Vandaag bij de dealer langsgegaan om mijn O3C dan maar eens te gaan bekijken. Helaas moet ik nog 4 weken wachten van de LM. Soms heb je dus ook pech als je auto eerder wordt geleverd dan gepland en je het contract erop hebt aangepast. Ach ja, de huidige O2C is gelukkig geen straf...

Maar wat een gave auto is het zeg.... Samen met verkoper van de dealer er even in gezeten en zelfs gereden. Hij toonde me het park assist even... wist niet dat je naast fileparkeren ook gewoon 'recht' in een vak/tussen auto's kon parkeren. Eerste keer dat ik in een auto reed met die functionaliteit, maar wel erg gaaf. Al kan ik het zelf sneller... ;)
Ook de stoelen zitten super en binnen no time zat er zelfs al een logo in de Columbus van een radiozender. Verder valt me op dat het allemaal robuuster aanvoelt dan de O2C... niet zo blikkerig als je de achterklep dichtdoet en de motor klinkt ook serieus.... al zal dat het verschil zijn tussen de huidige 1.6tdi en de toekomstige 2.0 tdi.. :) Vandaag nog precies 4 weekjes en dan mag ik ook los...
Overigens zaten er 'vieze' banden onder. Vies in de zin van vet om de banden op de velg te krijgen. Blijkt dus dat PON ALLE wagens die anders dan Continental eronder heeft aanpakt. Soms glipt er 1 tussendoor (stonden 2 superb's met Michelin) maar het wordt dus allemaal conti's. De reden laat zich raden....

woutur

Lid
Besteld door de leasemaatschappij in week 30. Eind januari 2014 is tot dusver de verwachte levertijd.
Merk/type : Skoda Octavia New 2.0 TDI Greentech 110kW Elegance Businessline 5
deuren
Kleur : Black Magic Pearleffect 1Z1Z
Bekleding : Zwart
Brandstof : Diesel
Toebehoren : Metallic lak
Ruitenwisser achter
Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en
Climatronic
Reservewiel volwaardig
Lane Assist, actieve rijbaan begeleiding
Hill Hold Control (UG1)
Dynamic pakket
Sunset (extra donker getinte ramen)
Vollederen bekleding zwart + grijs stiksel (A4797)
Zonder motor- typeaanduiding

Zal er wel om gehangen hebben: zelfs als deze in november bij de dealer geleverd zou worden moet er nog leder ingebouwd worden, dus dan wordt het december. En dan leveren leasemaatschappijen in de regel niet. Pfff. Dat is meer dan een half jaar wachten op een massaproductie auto. Ik vind het nogal wat.

Hest

Nieuw lid
Net gebeld door de dealer; Auto is binnen!! Meteen even gaan kijken! Wit met dat zwarte panodak, sunset en zwarte dakrails staan 'm goed!!
Nu nog de Hawk velgen eronder en de chromen omlijsting van de grille wordt vervangen voor een zwarte van de RS. Met een beetje geluk is het woensdag rijden!!

Wesly

Senior Member
a2ape9y6.jpg

Gisteren in de avond opgehaald, fotosessie volgt spoedig maar wel na het weekeinde

a2ape9y6.jpg

Gisteren in de avond opgehaald, fotosessie volgt spoedig maar wel na het weekeinde

Ziet er mooi uit, nog een maandje wachten (volgens huidige planning) en dan zou er één in dezelfde kleur ook bij mij voor de deur moeten staan. Ik ben benieuwd naar de fotosessie

Fratello

Nieuw lid
Vandaag weer eens contact gezocht met de dealer. Productie staat nog steeds voor week 48, levering week 50. Naast de 17 inch wielen is en blijft het panorama dak de " boosdoener ". 22 juli besteld.
Overigens is er geen sprake van dat het winterpakket, met de gewilde voorruit verwarming vanaf productie week 45 weer leverbaar zou zijn zoals in dit topic gemeld is. De dealer ontkracht dit gerucht.....

Eppiegrande

Actief lid
Of je rijdt hem zo de showroom uit. Gezien Total löss van onze 2008 octavia, zaten we zonder auto. Wil nu net de Octavia combi zoals wij hem willen in de showroom staat! Dus na een "levertijd"van 2 weken nu de trotse bezitter van een nieuwe octavia combi. (En in de tussentijd een leenauto van de garage).
Dus ben je op zoek naar een Skodadealer uit het top segment: Korterink Zwolle/Rouwveen.

Bovenaan Onderaan