Levertijd Octavia 3

fh232

Nieuw lid
Vandaag fotootje gekregen van de dealer. Staan echt tof die hawk velgen icm pano dak!
Woensdag rijden!!
thnx voor de foto. Ben blij om te zien dat combi ambition - wit - hawk - sunset ook in praktijk mooi uitpakt. Hoop medio oktober exact zelfde config te rijden (ex panodak weliswaar)

madpilot

Senior Member
Aargh, dealer kan nog niet bevestigen dat de auto morgen vanuit Pon afgeleverd wordt. Zo ja, dan kan ie em zaterdag gaan halen, wil er erg graag mee naar Brussel de week erop. Hoop dat het allemaal nog gaat lukken!

Ronald Lodder

Nieuw lid
Vandaag contact gehad met de dealer. Mijn Skoda Otavia Combi is vandaag besteld. De verwachte leverdatum is half oktober. Het is een Brilliant Silver Business Ambition 1.6 TDI met DSG, halflederen bekleding, verwarmbare stoelen voor en een afneembare trekhaak. De verwarmbare voorruit is vanwege technische redenen niet leverbaar.
Hoera, mijn auto kan ik volgende week ophalen. Sneller dan ik dacht. Half juni besteld.

• Leuk
Waarderingen: svdm

svdm

Senior Member
Potverdikkeme! Het is maar goed dat ik binnen afzienbare tijd (levering dealer staat nog steeds op week 49) m'n nieuwe O3HB kan rijden; gisteren op de A15 (tussen Gorinchem en Rotterdam) van achteren aangereden in de file door een niet zo snuggere dame. Vertelt ze er ook nog bij: "En nu had ik mijn telefoon nog niet eens vast!"

Bye-bye Kia Cee'd SW! Nu helemaal!

Laatst bewerkt:

D_R1978

Senior Member
:( hoop dat je nergens last van hebt, zo'n aanrijding komt toch vaak harder aan dan je in eerste instantie denkt.

svdm

Senior Member
:( hoop dat je nergens last van hebt, zo'n aanrijding komt toch vaak harder aan dan je in eerste instantie denkt.
Mijn collega heeft pijn in de nek (stijve nek), ikzelf heb een behoorlijke koppijn (hopelijk na de nachtrust niet meer). Het ging niet heel hard, denk max. 40 km/uur, maar de klap was voor mijn gevoel wel harder dan ik had verwacht (+ de schrik op dat moment).

CoesDoes

Forumguru
@svdm Ai, da's minder! Balen ook dat de niet zo snuggere dame geen Front Assistant had. Hopen dat jij en en je collega snel nergens meer last van hebben

• Leuk
Waarderingen: svdm

CDK

Forumguru
je zit nog op het forum, dus in dat opzicht gaat het goed met je ;) maar hopelijk houd je er niets aan over en verdwijnen de klachten snel! blijft op z'n zachtst gezegd zwaar balen altijd.... :( succes met de afwikkeling!

Greetz Corné

Mijn auto zou eerst deze week worden geleverd, vorige maand de mededeling dat ik een andere kleur moest kiezen, Lava Blue zou er uit gaan, en dat het een paar weken later zou worden.
Net bericht van de LM, verwachte leverdatum naar 1 november.

Blackokkie2

Forumguru
Mijn collega heeft pijn in de nek (stijve nek), ikzelf heb een behoorlijke koppijn (hopelijk na de nachtrust niet meer). Het ging niet heel hard, denk max. 40 km/uur, maar de klap was voor mijn gevoel wel harder dan ik had verwacht (+ de schrik op dat moment).
Wel even in de gaten houden, die hoofdpijn. En de pijn bij je collega, is dat spierpijn van nek richting schouders(meestal gewoon spierpijn, niet ernstig, wel in de gaten houden) of in het midden van de nek naar beneden of naar boven(kan gewoon spierpijn zijn, maar kan ook op letsel duiden).

Bovenaan Onderaan