Herman Janssens
Senior Member
Proficiat kao70. Mooie wagen. Veel rijplezier.
Heel mooi, zo met die Hawk-velgen. Zie ik ze ook eens op een auto (want zo heel vaak zie je ze nog niet afgebeeld op een echte auto).Begin juni besteld, vandaag geleverd. De Hawk velgen staan super!
Gisteren in de avond opgehaald, fotosessie volgt spoedig maar wel na het weekeinde
Bij de HB zit het chrome inderdaad alleen aan de onderkant van het raam.mooie auto, alleen wat me opvalt
de chrome raamomlijsting optie is een beetje raar uitgevallen
of mis ik nu iets?
Bij de HB zit het chrome inderdaad alleen aan de onderkant van het raam.
Bij de Combi zit deze helemaal rond om. Dat hoort zo
Begin juni besteld, vandaag geleverd. De Hawk velgen staan super!
Troost je. De mijne is ook in week 30 besteld, maar de leasemij verwacht hem op 28 februari 2014 te kunnen leveren. De dealer heeft aangegeven dat hij half februari 2014 verwacht wordt (en dan moet het leer er dus nog in).Besteld door de leasemaatschappij in week 30. Eind januari 2014 is tot dusver de verwachte levertijd.
Dat is meer dan een half jaar wachten op een massaproductie auto. Ik vind het nogal wat.
Troost je. De mijne is ook in week 30 besteld, maar de leasemij verwacht hem op 28 februari 2014 te kunnen leveren. De dealer heeft aangegeven dat hij half februari 2014 verwacht wordt (en dan moet het leer er dus nog in).
Ook een 2.0 TDI, panodak, sunset, alaris, dynamic, leer achteraf.
Yup. Maar ga echt niet de kleur wijzigen omwille van een kortere levertijd. Ik moet er drie jaar mee doen, dan wil ik een auto zoals ik hem wilEn Metal Grey (die sowieso pas in 2014 geproduceerd gaat worden) toch?