Levertijd Octavia 3

Kao70

Nieuw lid
Bedankt allemaal. En voor degenen die nog moeten wachten, succes, het is het wachten meer dan waard!

Richardkraal

Nieuw lid
a2ape9y6.jpg

Gisteren in de avond opgehaald, fotosessie volgt spoedig maar wel na het weekeinde

mooie auto, alleen wat me opvalt
de chrome raamomlijsting optie is een beetje raar uitgevallen
of mis ik nu iets?

Richardkraal

Nieuw lid
Bij de HB zit het chrome inderdaad alleen aan de onderkant van het raam.
Bij de Combi zit deze helemaal rond om. Dat hoort zo :)

gelukkig, ik was al bang :)
heb zelf een Combi in bestelling staan

Beste Skoda, noem het dan geen omlijsting maar een strip of iets dergelijks...

sluwesjors

Actief lid
Mooie bak Hest!
Als ik dit zo zie ben ik nog steeds blij met candy white icm sunset/donkere ramen.
Heb dan wel een HB in bestelling staan maar enigszins vergelijkbaar issie wel.

Oogje

Senior Member
Besteld door de leasemaatschappij in week 30. Eind januari 2014 is tot dusver de verwachte levertijd.

Dat is meer dan een half jaar wachten op een massaproductie auto. Ik vind het nogal wat.
Troost je. De mijne is ook in week 30 besteld, maar de leasemij verwacht hem op 28 februari 2014 te kunnen leveren. De dealer heeft aangegeven dat hij half februari 2014 verwacht wordt (en dan moet het leer er dus nog in).

Ook een 2.0 TDI, panodak, sunset, alaris, dynamic, leer achteraf.

CoesDoes

Forumguru
Troost je. De mijne is ook in week 30 besteld, maar de leasemij verwacht hem op 28 februari 2014 te kunnen leveren. De dealer heeft aangegeven dat hij half februari 2014 verwacht wordt (en dan moet het leer er dus nog in).

Ook een 2.0 TDI, panodak, sunset, alaris, dynamic, leer achteraf.

En Metal Grey (die sowieso pas in 2014 geproduceerd gaat worden) toch?

Oogje

Senior Member
En Metal Grey (die sowieso pas in 2014 geproduceerd gaat worden) toch?
Yup. Maar ga echt niet de kleur wijzigen omwille van een kortere levertijd. Ik moet er drie jaar mee doen, dan wil ik een auto zoals ik hem wil :)
(Als ik al iets verander, dan zal ik de bestelling annuleren en een V60 D4 bestellen :tongue:)

Bovenaan Onderaan