Levertijd Octavia 3

Barrokok

Actief lid
Vreemd, mijn auto besteld in week 31/32 stond in week 37 al klaar. Mij collega die een week later de zelfde auto bestelde is pas eind december aan de beurt. Belangrijkste verschil tussen de twee uitvoeringen zijn de velgen. Ik de 19" en mijn collega de standaard velgen.

bonyuri

Actief lid
Vreemd, mijn auto besteld in week 31/32 stond in week 37 al klaar. Mij collega die een week later de zelfde auto bestelde is pas eind december aan de beurt. Belangrijkste verschil tussen de twee uitvoeringen zijn de velgen. Ik de 19" en mijn collega de standaard velgen.
Heb jij niet gewoon een voorraad auto? Want 6 weken is wel erg kort...

madpilot

Senior Member
Vrijdag 16.00 kan ik em halen :) Zonder trekhaak, anders moest ik weer tot dinsdag wachten en ik wil er nou juist zo graag mee naar Brussel maandag (anders had die paar daagjes ook nog wel overleefd ;)). Die trekhaak wordt dan over een paar weken samen met het leer ingebouwd. Wel krom, dat leer wordt bij Pon ingebouwd. Dat is voor mij om de hoek. Maar neen, de auto moet eerst naar de dealer in De Meern en wordt vandaar weer naar Leusden gereden... Lekker efficiënt weer. Pon wil geen particuliertjes op hun terrein...

svdm

Senior Member
Wel even in de gaten houden, die hoofdpijn. En de pijn bij je collega, is dat spierpijn van nek richting schouders(meestal gewoon spierpijn, niet ernstig, wel in de gaten houden) of in het midden van de nek naar beneden of naar boven(kan gewoon spierpijn zijn, maar kan ook op letsel duiden).
Dank voor de reactie. Mijn gevoel zegt dat het niet ernstig is bij ons beiden. Toch houd ik het zéker wel in de gaten de komende dagen.

BcB

Forumguru

Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van onze auto.

Waar we alleen maar van konden dromen,
is na 5 maanden eindelijk gekomen.
Lang verwacht, groot en zacht,
onze eerste Skoda is een pracht.

Octa
23 september 2013

Octa weegt 1230 kilo en heeft een wielbasis van 267 cm.
Ze is gezond en heeft geen last van kraken, resonanties, oordukken en scheve sierstrip ’s.

Haar 110 KW maakt haar bijzonder rap en is desondanks niet dorstig.
Vader is gelukkig en rust van 22.30 tot 06.00 uur na het lezen van de dikke instructieboeken.

Laatst bewerkt:

Thorgal

Forumguru
Als het maar niet z'n verhaal wordt als bij @Flem_nl, een keer dat lezen is (al) meer dan voldoende
Hij zal wel een ritje van een paar honderd km aan het maken zijn :maakmegek:

Bovenaan Onderaan