Heb jij niet gewoon een voorraad auto? Want 6 weken is wel erg kort...Vreemd, mijn auto besteld in week 31/32 stond in week 37 al klaar. Mij collega die een week later de zelfde auto bestelde is pas eind december aan de beurt. Belangrijkste verschil tussen de twee uitvoeringen zijn de velgen. Ik de 19" en mijn collega de standaard velgen.
Dank voor de reactie. Mijn gevoel zegt dat het niet ernstig is bij ons beiden. Toch houd ik het zéker wel in de gaten de komende dagen.Wel even in de gaten houden, die hoofdpijn. En de pijn bij je collega, is dat spierpijn van nek richting schouders(meestal gewoon spierpijn, niet ernstig, wel in de gaten houden) of in het midden van de nek naar beneden of naar boven(kan gewoon spierpijn zijn, maar kan ook op letsel duiden).
Eindelijk!! Foto's volgen snel!Eindelijk is het zover @Skoda liefhebber 1! Het lange wachten gaat beloond worden en jij gaat een mooie auto in ontvangst nemen!
Duurt lang!!!!Eindelijk!! Foto's volgen snel!
Is waarschijnlijk niet meer uit zijn OC3 weg te slaan na de lange wachttijd. Hij is ons al vergeten.Duurt lang!!!!