Levertijd Octavia 3

EdK

Forumguru
Vandaag via dealer gehoord dat ik de productiedatum van mijn HB 1.6tdi dsg EBL ook vast staat op week43(dus toch nog een +1 week tov laatste meldingen)
Wordt dus ongeveer samen gemaakt met @TedVlemmings, waarschijnlijk een batch 1.6hb ebl dsg's
Dinnerbonnen zullen wel ergens bij de leasetoko verdwijnen..;)

Week 45 ben je alles weer vergeten.....:D

madpilot

Senior Member
Woehoe, ik heb em opgehaald vanmiddag :) Nog mooier dan ik em in gedachten had en al veel complimenten gekregen over de kleur :) Jammer van die r*kker met een aanhanger waar ik achter reed, daar vielen zand en kleine steentjes uit. Meteen 4 putjes in m'n ruit en een krasje op de motorkap :( Ik weet van het eerste deukje enzo maar hij was nog maar 10 minuten oud... Als ik had geweten dat het schade had veroorzaakt had ik het kenteken even gefotografeerd...

Weet iemand trouwens of je ook zonder stoelen met geheugenfunctie je rechterbuitenspiegel naar beneden kan laten bewegen bij het achteruit rijden? Volgens instructieboekje kan dat nl. alleen met die combinatie.

Wesly

Senior Member
Woehoe, ik heb em opgehaald vanmiddag :) Nog mooier dan ik em in gedachten had en al veel complimenten gekregen over de kleur :) Jammer van die r*kker met een aanhanger waar ik achter reed, daar vielen zand en kleine steentjes uit. Meteen 4 putjes in m'n ruit en een krasje op de motorkap :( Ik weet van het eerste deukje enzo maar hij was nog maar 10 minuten oud... Als ik had geweten dat het schade had veroorzaakt had ik het kenteken even gefotografeerd...

Weet iemand trouwens of je ook zonder stoelen met geheugenfunctie je rechterbuitenspiegel naar beneden kan laten bewegen bij het achteruit rijden? Volgens instructieboekje kan dat nl. alleen met die combinatie.
Ik denk dat Antera daar na de meeting van morgen antwoord op kan geven

fabialous

Senior Member
@madpilot:

".........Jammer van die r*kker met een aanhanger waar ik achter reed, daar vielen zand en kleine steentjes uit. Meteen 4 putjes in m'n ruit en een krasje op de motorkap :( Ik weet van het eerste deukje enzo maar hij was nog maar 10 minuten oud..."

Zonde.......!!!!Bah!!!:mad::mad::mad::mad::mad:

mc1977

Lid
YES :yeehaa:

Van de dealer vandaag te horen gekregen dat het chassisnummer bekend is. Auto wordt eind deze week of begin volgende week verwacht. Met een beetje mazzel eind volgende week de auto

mc1977

Lid
gefeli !!
en zonder een beetje massel ?

Dan zal het niet week 41 maar 42 worden, de auto zou onderweg zijn en de dealer ging mijn auto met prioriteit afhandelen. Dus ik hoop dat het week 41 gaat worden, net als veel anderen op het forum heb ik lang genoeg moeten wachten (sinds week 18)

mc1977

Lid
[cynisch mode]Is er hier iemand wiens auto niet met prioriteit afgehandeld wordt? Zo ja dan zou ik er maar snel prio op laten zetten...[/cynisch mode]

Hoe dan ook gefeliciteerd met de bijna levering!!

Rick, helemaal met je eens. De dealer is ook de enige die prio erop heeft gezet, en dat pas vanaf het moment dat de auto bij hun op het terrein staat. Via de LM heb ik nog een poging gewaagd om echt prio erop te krijgen, maar kreeg daar nul op rekest ...

Bovenaan Onderaan