Week 39 zou mijn auto geproduceerd worden. Ineens is hij de donderdag van week 39 aangekomen hier in België..? Shoot me? Maar nu nog even een kenteken regelen (duurt helaas zo'n 2 weken in mijn geval) en dan kan ik eindelijk eens kijken hoe mijn configuratie eruit ziet/rijdt (zonder proefrit gekocht)
Met alle opties die jij hebt moet er wel iets bij zitten dat vertraging oplevertNu zijn het weer chromen dakrails.
Is er überhaubt nog iets wat niet voor vertraging heeft gezorgd?
Ik heb inderdaad zo'n beetje alles al gehad, maar als het goed is wordt/is hij deze week geproduceerd en kan ik gaan aftellen.Met alle opties die jij hebt moet er wel iets bij zitten dat vertraging oplevert
In mei@TurboPower idem, wanneer heb jij besteld?
Goed nieuws voor je Frank.In Belgie zijn de wachttijden blijkbaar korter , nieuwe octavia besteld 3 augustus , is nu al in Belgie.
Vermoedelijk morgen of vrijdag bij de verdeler. Amper 8 weken gewacht dat is niets in vergelijking met de meeste Nederlandse octavia liefhebbers die meestal langer dan 20 weken moeten geduld oefenen.
30 weken moeten wachten.... Maar uiteindelijk...[/quote][FrankVdV, post: 324256, member: 11764"]In Belgie zijn de wachttijden blijkbaar korter , nieuwe octavia besteld 3 augustus , is nu al in Belgie.
Vermoedelijk morgen of vrijdag bij de verdeler. Amper 8 weken gewacht dat is niets in vergelijking met de meeste Nederlandse octavia liefhebbers die meestal langer dan 20 weken moeten geduld oefenen.