Levertijd Octavia 3

Marcod

Lid
Ja, volgens mij zijn alle wagens met prioriteit opgewaardeerd dus we schieten er niets mee op . Kan alleen nog maar wachten .:banghead::deuk:

Week 39 zou mijn auto geproduceerd worden. Ineens is hij de donderdag van week 39 aangekomen hier in België..? Shoot me? Maar nu nog even een kenteken regelen (duurt helaas zo'n 2 weken in mijn geval) en dan kan ik eindelijk eens kijken hoe mijn configuratie eruit ziet/rijdt (zonder proefrit gekocht)

Week 39 zou mijn auto geproduceerd worden. Ineens is hij de donderdag van week 39 aangekomen hier in België..? Shoot me? Maar nu nog even een kenteken regelen (duurt helaas zo'n 2 weken in mijn geval) en dan kan ik eindelijk eens kijken hoe mijn configuratie eruit ziet/rijdt (zonder proefrit gekocht)

Ook maar raar niet? Ik ben ook al aan het wachten op mijn bestelling van week 28. Zou normaal voor week 40 zijn... Gisteren langs geweest bij de dealer en daar de melding gekregen dat hij nog niet te zien is tot en met week 45 ... Dat wordt dus serieus lang extra wachten ^^

Het probleem ligt hem bij de chroom dakrails van mijn bestelling volgens de dealer...

Thorgal

Forumguru
Nu zijn het weer chromen dakrails.
Is er überhaubt nog iets wat niet voor vertraging heeft gezorgd?
Met alle opties die jij hebt moet er wel iets bij zitten dat vertraging oplevert :D
Maar dat zou betekenen dat ook ebl uitvoeringen niet geleverd kunnen worden...
Vreemd hoor, dan kunnen ook de chromen omlijstingen niet meer...
Ik ben pas gerust als ik in mijn eigen auto zit. Inmiddels de 20 weken gepasseerd en nog geen bericht dat hij gemaakt zou zijn ...

FrankVdV

Nieuw lid
In Belgie zijn de wachttijden blijkbaar korter , nieuwe octavia besteld 3 augustus , is nu al in Belgie.
Vermoedelijk morgen of vrijdag bij de verdeler. Amper 8 weken gewacht dat is niets in vergelijking met de meeste Nederlandse octavia liefhebbers die meestal langer dan 20 weken moeten geduld oefenen.

Thorgal

Forumguru
In Belgie zijn de wachttijden blijkbaar korter , nieuwe octavia besteld 3 augustus , is nu al in Belgie.
Vermoedelijk morgen of vrijdag bij de verdeler. Amper 8 weken gewacht dat is niets in vergelijking met de meeste Nederlandse octavia liefhebbers die meestal langer dan 20 weken moeten geduld oefenen.
Goed nieuws voor je Frank.
Wat heb je besteld?
Wellicht leuk als je jezelf in het meet & Greet gedeelte voorstelt.

P welkom op het forum

Henk72

Lid
Waarom bestellen we de auto dan niet in België en laten hem naar Nederland transporteren. Effe langs de rdw en klaar.
Waarom zit er dan zo, n verschil in levertijd tussen beide landen. Pon?

FrankVdV

Nieuw lid
Bedankt Thorgal , zal me in meet en greet voorstellen. Ik ben niet zo op de hoogte van de gebruiken op dit forum.
In blijde verwachting van
Skoda octavia combi 2.0 CRTDI,black magic metallic met ambition pack comfort , ambition pack GPS, ambition pack style, Chroom pakket, Hill hold control, Simply clever comfort telefonie, Sunset, Alarm met sleepdetectie, Verzilverde dakrails, stalen reservewiel

[FrankVdV, post: 324256, member: 11764"]In Belgie zijn de wachttijden blijkbaar korter , nieuwe octavia besteld 3 augustus , is nu al in Belgie.
Vermoedelijk morgen of vrijdag bij de verdeler. Amper 8 weken gewacht dat is niets in vergelijking met de meeste Nederlandse octavia liefhebbers die meestal langer dan 20 weken moeten geduld oefenen.[/quote]
30 weken moeten wachten.... Maar uiteindelijk...:yeehaa:

Thorgal

Forumguru
[FrankVdV, post: 324256, member: 11764"]In Belgie zijn de wachttijden blijkbaar korter , nieuwe octavia besteld 3 augustus , is nu al in Belgie.
30 weken moeten wachten.... Maar uiteindelijk...:yeehaa:[/quote]
Het heeft zeker lang geduurd maar 30 weken??? 39 - 18 = 21 of ....:pieker:

Oogje

Senior Member
Ach, mijn verwachte levertijd staat inderdaad op 30 weken. Wk 32 besteld, auto wordt verwacht in week 9. Dat is als er nergens vertraging optreedt... Het is me nog niet helemaal duidelijk of hij dan bij de leasemij verwacht wordt, of dat de leasemij hem dan verwacht te kunnen leveren (dus inclusief leer)...

Bovenaan Onderaan