Levertijd Octavia 3

Fean

Forumguru
Hij staat al klaar. Volgende week ga ik hem halen.

Nog even met de A3 dit weekend naar "tha Ring".

TedVlemmings

Forumguru
Jeuh, vandaag post gekregen van Skoda NL/PON. Ook de dinerbonnen en de melding dat mijn auto nu vast staat voor productie met verwachte afleverweek week 43. Dat is dus wat voor mij al een tijdje als streefdatum bekend was en gaat dus hopelijk niet of nauwelijks nog afwijken!

Thorgal

Forumguru
Ook ik had vandaag een brief .... Maar dan van de leasemaatschappij dat de leverweek in de week van 26 oktober is, toch weer later :mad:
En btw er staat nog steeds dat ik een platin grey krijg :mad::mad:
Verder gaat ie goed

Laatst bewerkt:

Badnews

Senior Member
Vandaag via dealer gehoord dat ik de productiedatum van mijn HB 1.6tdi dsg EBL ook vast staat op week43(dus toch nog een +1 week tov laatste meldingen)
Wordt dus ongeveer samen gemaakt met @TedVlemmings, waarschijnlijk een batch 1.6hb ebl dsg's
Dinnerbonnen zullen wel ergens bij de leasetoko verdwijnen..;)

TedVlemmings

Forumguru
Vandaag via dealer gehoord dat ik de productiedatum van mijn HB 1.6tdi dsg EBL ook vast staat op week43(dus toch nog een +1 week tov laatste meldingen)
Wordt dus ongeveer samen gemaakt met @TedVlemmings, waarschijnlijk een batch 1.6hb ebl dsg's
Dinnerbonnen zullen wel ergens bij de leasetoko verdwijnen..;)
Dat zou wel een kwalijke zaak zijn van die bonnen. Ik kreeg de post direct vanuit PON buiten lease om. Mijn afleverweek is trouwens 43, dus productie zal 41 ofzo zijn. Voor de rest hebben we qua motorisering wel hetzelfde, qua HB/Combi alleen niet, dus samen op de band zal wel niet lijkt me? We hebben nu in ieder geval iets definitiefs om naar vooruit te kijken, +- één maand en wellicht wat dagen voordat we onze auto mogen verwelkomen!

Thorgal

Forumguru
Zo te zien komen de combi's met panoramadak nu los. Bestellingen in 1e/2e week mei. Dan klopt het dat ik daarna aan de beurt ben (3e week mei)

rdrummen

Senior Member
Ook ik had vandaag een brief .... Maar dan van de leasemaatschappij dat de leverweek in de week van 26 oktober is, toch weer later :mad:
En btw er staat nog steeds dat ik een platin grey krijg :mad::mad:
Verder gaat ie goed
@Thorgal: die van jou lijkt erg veel op mijn bestelling, en die wordt ook in WK40 geproduceerd! :thumbsup:

Thorgal

Forumguru
De platin grey werd niet meer geproduceerd dus mocht ik een andere kleur uitkiezen.
Maarrreeh race blue is ook niet verkeerd :D

Peever76

Nieuw lid
Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het gebeuren....
Zo blij als een hond met 7.....:tegek:
Het zou eigenlijk vandaag zijn, maar het kenteken was nog niet geregeld

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    645,8 KB · Weergaven: 106
  • image.jpg
    image.jpg
    642,2 KB · Weergaven: 99

svdm

Senior Member
Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van onze auto.

Waar we alleen maar van konden dromen,
is na 5 maanden eindelijk gekomen.
Lang verwacht, groot en zacht,
onze eerste Skoda is een pracht.

Octa
23 september 2013

Octa weegt 1230 kilo en heeft een wielbasis van 267 cm.
Ze is gezond en heeft geen last van kraken, resonanties, oordukken en scheve sierstrip ’s.

Haar 110 KW maakt haar bijzonder rap en is desondanks niet dorstig.
Vader is gelukkig en rust van 22.30 tot 06.00 uur na het lezen van de dikke instructieboeken.
GEWÉLDIG!

Bovenaan Onderaan