Ik kreeg net een belletje van de dealer. De auto staat al bij hun en volgende week donderdag kan ik hem ophalen! Eindelijk is het dan zover....
Dat zou wel een kwalijke zaak zijn van die bonnen. Ik kreeg de post direct vanuit PON buiten lease om. Mijn afleverweek is trouwens 43, dus productie zal 41 ofzo zijn. Voor de rest hebben we qua motorisering wel hetzelfde, qua HB/Combi alleen niet, dus samen op de band zal wel niet lijkt me? We hebben nu in ieder geval iets definitiefs om naar vooruit te kijken, +- één maand en wellicht wat dagen voordat we onze auto mogen verwelkomen!Vandaag via dealer gehoord dat ik de productiedatum van mijn HB 1.6tdi dsg EBL ook vast staat op week43(dus toch nog een +1 week tov laatste meldingen)
Wordt dus ongeveer samen gemaakt met @TedVlemmings, waarschijnlijk een batch 1.6hb ebl dsg's
Dinnerbonnen zullen wel ergens bij de leasetoko verdwijnen..
Dan komen we elkaar wel tegen bij van den Akker, en anders moeten we een keer regelen dat we ringweg Helmond, of hoe de traverse heet, gaan opstoppen met twee Skoda's zij aan zij@TedVlemmings Vandaag dezelfde brief & cheques gehad, levering KW43 volgens Pon.
@Thorgal: die van jou lijkt erg veel op mijn bestelling, en die wordt ook in WK40 geproduceerd!Ook ik had vandaag een brief .... Maar dan van de leasemaatschappij dat de leverweek in de week van 26 oktober is, toch weer later
En btw er staat nog steeds dat ik een platin grey krijg
Verder gaat ie goed
GEWÉLDIG!Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van onze auto.
Waar we alleen maar van konden dromen,
is na 5 maanden eindelijk gekomen.
Lang verwacht, groot en zacht,
onze eerste Skoda is een pracht.
Octa
23 september 2013
Octa weegt 1230 kilo en heeft een wielbasis van 267 cm.
Ze is gezond en heeft geen last van kraken, resonanties, oordukken en scheve sierstrip ’s.
Haar 110 KW maakt haar bijzonder rap en is desondanks niet dorstig.
Vader is gelukkig en rust van 22.30 tot 06.00 uur na het lezen van de dikke instructieboeken.