JorisAdriaanse
Nieuw lid
... ik lees dat de greenline niks mag trekken. ... dit nieuws vanuit skoda.
Waar is dat te lezen? Heb niks gehoord nog van de LM of de dealer erover...
... ik lees dat de greenline niks mag trekken. ... dit nieuws vanuit skoda.
O.a. op het officiële Twitter-account van Skoda NL.Waar is dat te lezen? Heb niks gehoord nog van de LM of de dealer erover...
Wil je dus per sé een Greenline mét trekgewicht, dan zul je moeten wachten tot tenminste februari 2014 (en je huidige bestelling moeten annuleren).
O.a. op het officiële Twitter-account van Skoda NL.
You're welcome! Tik die dealer maar even op de vingers!Gevonden, thanks! Heb de dealer gemaild :-)
Dat zou niet grappig zijn, maar die kans is inderdaad wel heel groot.Net gesproken met de leasemaatschappij. De verwachte productieweek is nu week 46..
Aangezien de leasemaatschappij maar tot 15 november auto's levert, zal ik mijn auto waarschijnlijk pas volgend jaar krijgen..
Op het forum "greenline ook in 2014 14% bijtelling" staat er een en ander over te lezen.Waar is dat te lezen? Heb niks gehoord nog van de LM of de dealer erover...
@Lircky, ik lees je bericht met enige verbazing!Goedemiddag!
Vandaag is dan ook eindelijk de datum bekend van de levering van mijn Skoda!
Week 4 van 2014, snik snik dat duurt best lang!
Skoda Octavia III Greenline Businessline Hatchback || Racing Blue || Maxidot kleurendisplay - Driving mode assistant - Sunset - Columbus - Licht pakket - Technology pakket, zwarte spiegelkappen.
Ik moet echt nog HEUL lang wachten! (maar gelukkig is die wel weer 14% bijtelling)
Je weet dat een leasemaatschappij je niet voor de bijtelling laat tekenen, maar voor de aanschaf van de auto?!daar heb ik niet voor getekend, en ik neem alleen maar iets in ontvangst waar ik voor getekend heb.
We zullen zien...