Levertijd Octavia 3

Frenk21

Forumguru
@Lircky @Oogje ik moet nog wachten tot week 10. Dan is mijn RScombi tdi dsg pas klaar. Zoals nu bekend. Heeft te maken met de kleur metal grey. Beginnen ze pas mee in week 5.:banghead:

TedVlemmings

Forumguru
Goedemiddag!
Vandaag is dan ook eindelijk de datum bekend van de levering van mijn Skoda!
Week 4 van 2014, snik snik dat duurt best lang!

Skoda Octavia III Greenline Businessline Hatchback || Racing Blue || Maxidot kleurendisplay - Driving mode assistant - Sunset - Columbus - Licht pakket - Technology pakket, zwarte spiegelkappen.

En natuurlijk even een korte intro van mezelf:
Ben 30 jaar, getrouwd, 2 kids, kom uit Delfzijl (Grn), werk als accountmanager bij een groot landelijk IT bedrijf, rijdt 70-80 duizend km per jaar, gek op auto's, auto rijden, whisky. rijdt momenteel een Golf6.

Ik moet echt nog HEUL lang wachten! (maar gelukkig is die wel weer 14% bijtelling)
Whiskey! I like you already ;)

CoesDoes

Forumguru
Jij hoeft niet lang te wachten. Ik wacht namelijk al 10 weken en moet nog tot week 9 - 2014.
Misschien kun je even in je handtekening zetten dat je een Metal Grey besteld hebt, dan is meteen weer duidelijk waarom het wachten voor jou zo lang duurt ;)

Ja.., ik weet dat je anders ook lang had moeten wachten, maar in mijn optiek schets je nu elke keer weer een verkeerd beeld bij de (te verwachten) levertijd.

Thorgal

Forumguru
Bij mij stond er op de offerte dat 20% alleen van toepassing was bij op kenteken zetten in 2013

Laatst bewerkt:

Jvhensbergen

Nieuw lid
De O3 HB 1.6 TDI 14% is volgend jaar ook nog 14%, bestellingen die nu gedaan worden gaan vanaf week 4 in productie, met een mogelijkheid op een trekhaak van max 1000 kg. Kon zelf ook kiezen dit jaar zonder of volgend jaar met, ben toch voor het laatste gegaan.

VWim

Forumguru
@Jvhensbergen je redenatie gaat mank, het type dat in 2014 14% bijtelling heeft wordt pas vanaf ongeveer april op kenteken gezet. Dat type stoot ook minder Co2 uit (op papier althans). Het type dat dit jaar wordt geproduceerd heeft GEEN trekgewicht volgens de papieren en GEEN 14% bijtelling in 2014.

• Leuk
Waarderingen: svdm

Jvhensbergen

Nieuw lid
@Jvhensbergen je redenatie gaat mank, het type dat in 2014 14% bijtelling heeft wordt pas vanaf ongeveer april op kenteken gezet. Dat type stoot ook minder Co2 uit (op papier althans). Het type dat dit jaar wordt geproduceerd heeft GEEN trekgewicht volgens de papieren en GEEN 14% bijtelling in 2014.

Ik heb het niet verzonnen, productie start is inderdaad later, vanaf week 11 productie (wel alle kleuren!), en het feit dat minder Co2 wel trekgewicht kan geven is heel botsend, kan niet anders zijn dan dat iemand heeft zitten snurken bij de type goedkeuring...

Henk72

Lid
Ik heb het niet verzonnen, productie start is inderdaad later, vanaf week 11 productie (wel alle kleuren!), en het feit dat minder Co2 wel trekgewicht kan geven is heel botsend, kan niet anders zijn dan dat iemand heeft zitten snurken bij de type goedkeuring...
En daar bedoel je iemand van PON mee verwacht ik. Of is daar iemand anders voor verantwoordelijk?
Nu maar hopen dat ze ergens rond week 45 de 14% uitvoering gaan produceren.

Bovenaan Onderaan