Ik lees je reactie nu nog een keer en merk op dat ik hem anders had geïnterpreteerd. Ik zie nu dat je schrijft productie vanaf week 4. Ik dacht dat je bedoelde "levering in week 4"Ik heb het niet verzonnen, productie start is inderdaad later, vanaf week 11 productie (wel alle kleuren!), en het feit dat minder Co2 wel trekgewicht kan geven is heel botsend, kan niet anders zijn dan dat iemand heeft zitten snurken bij de type goedkeuring...
Dat lijkt mij logisch, want er stropen door de versnelde levering van de 2013 14% modellen een heleboel orders op die eerder besteld waren. Die moeten eerst geproduceerd en uitgeleverd gaan worden.Ik begreep overigens van de dealers dat ze niet verwachten dat de levering voor medio april zal plaatsvinden van het 2014 14% model.
Ben net gebeld door de dealer; de auto is binnen, volgende week vrijdag om 10 uur mag ik hem ophalen.
Er zit bij mij precies 4 maanden tussen besteldatum en afleverdatum.
Heeft skoda toevallig aangegeven wanneer je de 14% krijgt uitgeleverdVrienden, aangaande mijn verhaal. Net met Skoda gesproken. Wegens een annulering heeft Skoda voor mij een productieslot 2013 weten te bemachtiging, dus mijn auto wordt 2013 nog geleverd en op naam gezet. Het kan alleen zijn dat de LM heb tegenhoudt voor uitlevering en hem pas 2014 aan mij wil leveren. Ik ben door Skoda 100% gegarandeerd dat ik een 14% krijg met alle specs die ik heb aangegeven. Mijn weekeinde is goed en be er nu gerust op. Wordt vervolgt.
Skoda levert hem dit jaar en zet hem dit jaar op naam, alleen kan het dus zijn dat de LM de aflevering tegenhoud en dat het dus 2014 wordt...