Levertijd Octavia 3

CoesDoes

Forumguru
Whahaha... :deuk: Ik heb de dealer en de LM al even een mail gestuurd. Is het SPOOK ook aftermarket verkrijgbaar? Mijn O3 staat al voor de deur. 1 spook is voldoende, aangezien de bestuurdersstoel vaak door een ander spook (vrouwlief :D) wordt gebruikt.... :laugh::maakmegek:
Ik heb het gevoel dat hier iets niet klopt..., zo'n statement maken en tegelijkertijd je vrouw op de bestuurdersstoel zetten...!? :banghead::deuk:

Kan er iemand vertellen wanneer de volgende batch Skoda Octavia Combi 1.6tdi elegance business gemaakt word ? De dealer verteld mij week 48/49, maar ik heb er een hard hoofd in:banghead:. Mijn huidige leasebak zit alweer over de km en termijn heen 1/2 nov. ( kan dus best krap worden )

luc

Nieuw lid
Ik word een beetje moe van die lever data ik heb een abl combi besteld die week 42 dus deze week geleverd zou worden maar ik heb nog niets gehoord

RoelF

Forumguru
Ik had nog geen enkele nieuwe Octavia in het wild gezien... en vanochtend drie :)
Gaat de goede kant op!

Majefloti

Forumguru
Ik had nog geen enkele nieuwe Octavia in het wild gezien... en vanochtend drie :)
Gaat de goede kant op!
Aan het weer buiten te zien gaan we echt het najaar in maar voor de O3 wordt het voorjaar :D. Wordt een mooie aanblik in de winter en daar komt nog eens de gefacelifte S3 bij. Genieten dus!

frisok

Senior Member
OK thanx, ik ben benieuwd of jouw dealer iets specifieker kan zijn.
Ik heb vandaag gebeld. Nog steeds levering "tweede helft november". Da's voor mij voor nu voldoende specifiek. Hij gaf ook aan dat ongeveer 3 weken van tevoren de datum vastgezet wordt. Dat zou dan volgende week moeten zijn.

Badnews

Senior Member
Vandaag contact gehad, mijn hb 1.6 ebl dsg wordt volgende week gemaakt.
Verwachting is aflevering eind week 44 of week 45 (begin november dus).
Dus mijn standaard hb ebl heeft ongeveer 5 maanden vanaf bestelling geduurd

Ben benieuwd of iemand hier de 8SKD14 kenteken krijgt, zou wel stoer zijn.

Bovenaan Onderaan