Gerard_ztm
Lid
Niels, bedankt voor de foto's, zo zie ik precies wat ik over enkele weken ook voor de deur heb staan!! Nog even en dan genieten
Dynamic pakket is dat. Eibach veren zijn after market toegepast door enkele hier op het forum. Lijkt me sterk dat diezelfde veren ook in Tsjechie eronder gezet worden en dus het probleem veroorzaken.
Dynamic pakket heeft NIETS met verlaging te maken, (het Dynamic pakket bestaat uit sportstoelen, 3-spaaks stuur, instapsierlijsten en voor de HB een spoiler)Ah oke, dan heeft het misschien niets met het dynamic pakket te maken, dat is inderdaad verlaging, sportstoelen en dat was het volgens mij wel zo'n beetje. Die Eibach veren waar je veel over leest zijn in ieder geval aftermarket dus als de veren een probleem zijn, ...
Mijn bestelling bij de dealer aangekomen, wauw wat ziet dat er geweldig goed uit!Geen idee, zelfde hier, echter heb ik wel panoramadak en worden de 17" Teron's pas bij de dealer vervangen voor de Hawk's. Heb zelf in week 19 besteld en krijg de auto als het goed is over twee weken! Nog even afwachten dus, zolang je geen brief van PON hebt gehad dat je auto gepland staat voor productie ga je hem de komende maand nog niet ontvangen lijkt me
Dat verschil is waarschijnlijk enkel en alleen toe de delen aan onze welvarendheid. Skoda verkoopt waarschijnlijk veel meer en sneller auto's hier dan in Tsjechië zelf waardoor ze onze markten in het westen natuurlijk flink voortrekken. Daar zit voor hun nu eenmaal 90% van de omzetDames en heren ,
We worden gewoon aan het lijntje gehouden . Er komt geen eenzijdige verklaring waarom de auto's later komen . Ik denk dat de 14% auto's voor gaan .
Ik hoorde wel dat in tjechie de levertijd voor een nieuwe O3 1,5 jaar is .
Maar in België 10 weken rara
Maar in België 10 weken rara