Ik heb vandaag gebeld. Nog steeds levering "tweede helft november". Da's voor mij voor nu voldoende specifiek. Hij gaf ook aan dat ongeveer 3 weken van tevoren de datum vastgezet wordt. Dat zou dan volgende week moeten zijn.[/quote
Zou inderdaad fijn zijn als ze hem toch leveren.Mijn voorlopige leverdatum staat inmiddels op 6 december. De leasemaatschappij gaat hem dus toch dit jaar nog leveren als het goed is . Als de productiedatum bekend is, hoor ik een definitieve datum.
Bij mij is 6-12 ook als laatste datum genoemd dat de leasemaatschappij de auto op kenteken zet. Is toch wel echt te hopen dat ze dat gaan halen.
Zou verboden moeten worden. Een 14% met andere wielen. Garantie dat je dan officieel je 14% nooit meer waar kunt maken, maar er wel het financieel voordeel van hebt. Kromme overheidsregels. Wil overigens niet zeggen dat ik het je niet gun hoor!Ergens in augustus besteld, de Octavia HB GL BL, het 14% gevalletje...
Weinig extra opties genomen, Sunset glas, stoelverwarming en lederen bekleding. Ding is verder aardig compleet...
Nu is het wachten en wachten en hopen op het goede nieuws...
Bij bestelling had de dealer het over eind oktober, een andere dealer waar ik ook een offerte liet maken beweerde dat de HB GL BL pas in de eerste week van november in productie zou gaan... duw wachten en wachten en we zien wel, moet in elk geval dit jaar komen. Laat hem afleveren op winterbanden en dan volgend voorjaar 18" gevaartes er onder plempen...
Zou verboden moeten worden. Een 14% met andere wielen. Garantie dat je dan officieel je 14% nooit meer waar kunt maken, maar er wel het financieel voordeel van hebt. Kromme overheidsregels. Wil overigens niet zeggen dat ik het je niet gun hoor!
Zou verboden moeten worden. Een 14% met andere wielen. Garantie dat je dan officieel je 14% nooit meer waar kunt maken, maar er wel het financieel voordeel van hebt. Kromme overheidsregels. Wil overigens niet zeggen dat ik het je niet gun hoor!
Vandaag contact gehad, mijn hb 1.6 ebl dsg wordt volgende week gemaakt.
Verwachting is aflevering eind week 44 of week 45 (begin november dus).
Dus mijn standaard hb ebl heeft ongeveer 5 maanden vanaf bestelling geduurd
Ben benieuwd of iemand hier de 8SKD14 kenteken krijgt, zou wel stoer zijn.