Flem_nl
Forumguru
Seat dealer?!Afgelopen vrijdag mijn O3 HB 1,6TDI DSG Elegance bij Seat dealer opgehaald. Eerste week mei besteld, maar lange wachttijd beloont met een prachtige auto. Kleur Platina Grey is erg chique.
Seat dealer?!Afgelopen vrijdag mijn O3 HB 1,6TDI DSG Elegance bij Seat dealer opgehaald. Eerste week mei besteld, maar lange wachttijd beloont met een prachtige auto. Kleur Platina Grey is erg chique.
Ja Seatdealer, waar ik al 20 jaar klant ben. Met Skoda dealer in de buurt was slecht te onderhandelen. Scheelde mij 2000 Euro.Seat dealer?!
Seat dealer kan geen ander merk uit VAG merken rechtstreeks bij PON kopen, maar moet dit via dealer van betreffende merk doen. Raar maar waar !De dealer waar ik de auto besteld heb voert Skoda en Seat, valt toch allemaal onder hetzelfde concern in.
Weet je al wat meer?Logisch....
Vreemd, dan loopt het transport uit de klauwen. Ik zeg " aankomende week bij de dealer" en uiterlijk begin week 39 rijdenNee, chassisnummer is bekend, maar volgens de gegevens van de fabriek zal de levering pas in week 40 plaatsvinden. De dealer gaat kijken wat hij kan doen, dus we wachten af . De auto is in ieder geval gemaakt!
@madpilot wat rij je dan de komende weken?
En hoe zuinig rijd je dan met de Avensis (itt de 1,4 TSI?)De Avensis dus....
En hoe zuinig rijd je dan met de Avensis (itt de 1,4 TSI?)
A3 (langdurig gemiddelde) - 1:12.8
Avensis (langdurig gemiddelde): 1:13.3
Als ik met de A3 rustig aan deed was 1:15 best haalbaar.