Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Ron467

Actief lid
geel wilde mijn vrouw niet (heb ik echt de offerte nog voor liggen) en wit of zwart bepaald al helemaal het straatbeeld, kermit groen rijden al te veel greenline dieseltjes mee, dus veel andere keuze was er niet :angry:

en het blijft wel een hele mooie kleur!
eenheidsworst of niet.:D

Ridley

Forumguru
Geel had ook mijn voorkeur, maar zijn we met dezelfde vrouw getrouwd

Zonder gekheid: ik heb serieuze twijfel wat die gele doet met inruil over een paar jaar, dat is de hoofdreden om voor blauw te gaan.

Ron467

Actief lid
Inderdaad, voor een RS uitvoering had het niet veel uitgemaakt denk ik.
Maar als de vrouw geen zeggenschap had gehad.....dan toch (en evt maar 10 jaar in doorrijden).

Ridley

Forumguru
Black Magic blijft mooi! Maar na een lichtgrijze, donkerblauwe, donkergrijze en een zwarte wilde ik wel eens iets flitsender.

MichielD

Nieuw lid
Gisteren van de dealer vernomen dat er 150 Fabia Combi's uitgesteld zijn voor levering aan Pon (Nederland) en dat onze Fabia Combi vertraagd is van week 11 productie naar week 15.

Overigens hebben wij niet een First Edition, want ik wilde de 110PK, 6-bak. verder racing blue, panoramadak en alle andere uitbreidingen en afneembare trekhaak.

Heb als goedmaker nog gevraagd om de 17" Prestige velgen (i.p.v. de 16" rock), maar daar denken ze nog over.

Net van mijn dealer bericht gekregen dat de productie week van mijn Fabia Combi first edition style van week 10 naar week 16 is verplaats, dus het zal wel week 20 worden voor dat hij bij de dealer staat. Besteld op 15 november 2014.

CDK

Forumguru
Wij hebben vandaag een mailtje ontvangen dat er volgende week afgeleverd gaat worden :thumbsup:
Besteld in week 46, afleveren in week 11, alles geheel volgens planning!
Perfect op de hoogte gehouden door dealer Rijnwoud uit Rotterdam bij elke statusverandering :thumbsup:

driesp

Senior Member
wat een verschil dan Corné en Tipmast! rond dezelfde tijd besteld volgens mij?
ik heb nog niets gehoord...

zitten er nadelen aan verlagen, Corné?
2 kinderen richting volwassenheid achterin, en een hond.

Bovenaan Onderaan