Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

s-line

Forumguru
Aaai aaaai aaaaaai kennelijk niets geleerd van de absurde levertijden die de O3 gehad heeft.... :(
Ja,de levertijden zijn momenteel dramatisch vind ik, ik zit ook al aan de 15 weken nu! Nog nooit zolang op een auto gewacht,absurd gewoon vind ik. Ik vind max. 8 weken nog schappelijk. Ik hoorde nu ook al levertijden van 4.5 maand!:fool:
Op deze manier gaat voor mij de lol van een nieuwe auto kopen er wel een beetje af!

CDK

Forumguru
@s-line, ik hoorde pas dat bij Peugeot de zakelijke kopers voorrang krijgen op de particulieren, dat vind ik gewoon discriminatie :fool:

s-line

Forumguru
Daar leek het inderdaad ook al wel op ja!
Alles wat afgeleverd wordt en binnenkomt was bluelease, maar dat is bij de meeste merken zo hoor! Een leasemaatschappij koopt er een heel aantal te gelijk en die enkele particulier wacht maar even! Lullig maar wel de realiteit. Zelf bij ons in de autoschade bijv. alphabet auto's krijgen ook voorang op particulieren want elke dag te lang krijgen we gewoon een dikke rekening van ze (vervangend vervoer)en de particulier rijd in onze eigen leenauto dus.

Hè heb onze auto vandaag op kunnen halen!!!! Echt een leuk moment!!! Zeker omdat we de auto van papier hebben besteld en nog niet in het echt hebben gezien was het een mooie verrassing

Ik ga proberen foto's te posten?!

Zeker dikke bak zo. Zit ook vol lof te wachten. Heb hem ook in die kleur. Alleen niet zulke mooie velgen. Koop zelf wel een set los erbij

Op 15 november 2014 Fabia combi 1.2 tsi first edition style besteld met panoramadak, sportpakket, techpakket, trekhaak en spatlapset in de kleur metal grey metallic wordt volgens dealer in week 10 afgeleverd
STAAT NU in de productie planning voor week 15, wordt dan misschien week 17 afleveren en anders nog lekker even door rijden met de Fab greenline.

Bovenaan Onderaan