Aaai aaaai aaaaaai kennelijk niets geleerd van de absurde levertijden die de O3 gehad heeft....
Ehhhh en de mijne is ook donkerzwart, de linker helft van het foto'tje. bouwjaar 2004/op de weg 2005.Volgens mij rijden er niet veel zwarte Fabia's hoor . Iig niet van het oudere type .
Ja straks +1 van mij
ook bij ons klopte het perfect, kenteken is reeds aangevraagd by the wayvier en een half jaar geleden klopte bij mij de verwachte en uiteindelijke levertijd erg goed.
Ja, maar ik wilde de 6-bak, dus geen First Edition (echt onbegrijpelijk hoe ze die keuze hebben gemaakt: uitleg was dat ze die motor/bak combi's hadden gekozen en ze ook een DSG wilden aanbieden als First Edition. Ik heb toen uitgelegd dat het als klant er meer uitziet dat ze alle motor/bak combi's hadden, behalve degene die ik wilde).@MichielD, wij konden de First Edition ook in 110pk met dsg krijgen als ik mij niet sterk vergis, dus daar zal het niet aan liggen. De 90 en 110pk motoren zijn volledig identiek op de software in de ecu na dan, dus met een chip ben je goedkoper uit en heb je ook nog eens tussen de 125 en 140pk ipv 110 alleen heeft de 110pk versie schijfremmen achter en de 90pk versie trommelremmen én leveren ze de 110pk versie alleen met een dsg.