micky
Forumguru
@lugolux78 heb jij wel alle menu functies, bij mij zijn de spiegels verdwenen in het menu.
@AndreM : in eerste instantie gaf de wis installatie een klein zacht straaltje...nu opeens sprayt ie net als de voorste wissers....Zal wel een vuiltje hebben gezeten....Werkt het niet,cdancff met een naaldje het gaatje openen. Lukte vroeger toch ook bij de oude auto's...hahaha@Falkyoostenrijk weet je zeker dat je ruitensproeier achter lekt?
Ik dacht het namelijk eerst ook, maar later kwam ik erachter dat als mijn dak nat is water via mijn achterklep en tussen de dakspoiler door komt op de achterruit.
Hier blijkt namelijk geen pakking of afdichting tussen te zitten en met het vocht komt ook vuil mee wat een streep geeft op de achterruit.
Ben ik de enige met dit probleem?
ik denk het ook. Maar vind het wel bijzonder bij een auto van nog geen jaar oud. Ik vind de lak trouwens ook niet fantastisch. Bij het minste zit er al een pitje of krasje op. Er is dus toch een kwaliteitverschil (nog steeds) bij Skoda vergelijkend met VW. Her en der een kraakje/piepje. Wordt allemaal tijdelijk opgelost met WD40. Voor mij hierna even geen skoda meerJa blijkbaar wel.
ik denk het ook. Maar vind het wel bijzonder bij een auto van nog geen jaar oud. Ik vind de lak trouwens ook niet fantastisch. Bij het minste zit er al een pitje of krasje op. Er is dus toch een kwaliteitverschil (nog steeds) bij Skoda vergelijkend met VW. Her en der een kraakje/piepje. Wordt allemaal tijdelijk opgelost met WD40. Voor mij hierna even geen skoda meer
hoogeboom spijkenisse. De service is wel goed daar! wordt er altijd goed ontvangen, en snel gehandeld. Dat is dan wel weer topDe laatste Opel Astra F is ook niet alles, mijn collega tikte even met zijn alles drager op het dak van de auto, en toen..................toen zat er een deuk in!!
De nieuwe auto's worden lichter, milieu vriendelijker maar helaas niet degelijker.
Elke grammetje telt dan ook mee in het resultaat.
Bij welke vestiging kom jij bij Hoogenboom, @Leon!! ?
hoogeboom spijkenisse. De service is wel goed daar! wordt er altijd goed ontvangen, en snel gehandeld. Dat is dan wel weer top