Even een update voor de geïnteresseerden.
Inmiddels aardig wat km's erop zitten met de RS6 en het is toch wel echt genieten, veruit de leukste auto die ik heb gehad!
Heb hem nu een maandje of 7 en betrap mijzelf er nog steeds op dat ik me een glimlach achteruit kijk als ik hem ergens geparkeerd heb.
Krijg ook heel veel reacties met deze auto, soms is het leuk.....soms denk ik weleens laat me met met rust
Paar maanden terug groot onderhoud gedaan, wilde gewoon een soort van 0-beurt geven zodat ik zeker wist dat alles fris was en ik de komende jaren zelf de juiste intervallen kan aanhouden. Kortom;
* nieuwe remblokken rondom
* schijven laten afdraaien (trilde met remmen)
* nieuwe remvloeistof
* K&N luchtfilter
* NGK bougies
* Oliewissel (8,7 liter......) + oliefilter
* bak en diffolie
Toch toegegeven aan de altijd aanwezige drang naar meer, meer geluid en nog meer snelheid.
Over circa 2 weken komt er een custom uitlaatsysteem met sportcats onder van Kiwiparts (achterste stuk met kleppen laat ik origineel) en daarna naar JD voor de stage 2 setup. Benieuwd wat dit nog gaat brengen.
Ter voorbereiding nog een setje NGK Racing Competition Bougies besteld (die andere nieuwe NGK kunnen vast nog in de Superb heb ik mijzelf wijs gemaakt) en een JXB Cardanaslager upgrade.