hemi24
Forumguru
Twee keer getankt zeker? Eén keer ervoor en na de meting nog een keer…Mooi moment om eens de Dragy erbij te pakken, meten is weten immers.
Twee keer getankt zeker? Eén keer ervoor en na de meting nog een keer…Mooi moment om eens de Dragy erbij te pakken, meten is weten immers.
Rustaaaagghh… maar we zien nog steeds niks…
Yess 21inch Wheelforce is het.Komen die dikke wielen er ook beter uit zo.
21ers zeker?
Zou zeggen speciaal voor het forum......Speciaal voor Ed....
Mee eens, in dit geval een soort van Rapid met audi logo´s inderdaad. Je slaat de spijker op zn kop.Zou zeggen speciaal voor het forum......
Nu ziet een ieder het, en op een website verdwijnt het vaak en zien we het niet meer.....
En ja een Audi is voor mij eigenlijk een te dure Skoda....
Dankjewel, ben het uiteraard helemaal met je eens qua genaratieWat een waanzinnig mooie auto man! Mooiste generatie RS6 die ze gemaakt hebben, die erna is me te en die ervoor te braaf, deze was destijds spot on.
Kom maar door met die foto´s......Blijft mooi, zo’n glimmende wagen. Blijft een brute bak.
Ik hoop jullie deze week in mijn eigen topic ook met zo’n foto te kunnen verblijden!
Wat een waanzinnig mooie auto man! Mooiste generatie RS6 die ze gemaakt hebben, die erna is me te en die ervoor te braaf, deze was destijds spot on.