Luuk's Audi

LT83

Forumguru
Afgelopen week de auto een detailbeurt laten geven, kleur komt er nu echtweer een stuke mooier uit.
Een goed gepoetste auto geeft zoveel meer uitstraling.
Voor de nieuwsgierigen; zie RandyCardetailer (aanrader) op Facebook en Instagram voor wat foto's :D

JeSko

Forumguru
Wat een waanzinnig mooie auto man! Mooiste generatie RS6 die ze gemaakt hebben, die erna is me te en die ervoor te braaf, deze was destijds spot on.

EdK

Forumguru
Speciaal voor Ed....
Zou zeggen speciaal voor het forum......
Nu ziet een ieder het, en op een website verdwijnt het vaak en zien we het niet meer.....
En ja een Audi is voor mij eigenlijk een te dure Skoda....:nailbiting:

LT83

Forumguru
Wat een waanzinnig mooie auto man! Mooiste generatie RS6 die ze gemaakt hebben, die erna is me te en die ervoor te braaf, deze was destijds spot on.
Dankjewel, ben het uiteraard helemaal met je eens qua genaratie ;)
Alhoewel ik inmiddels wel iets meer gewend raak aan de C8, maar die is inderdaad wel extreem lomp te noemen.

Rallye

Forumguru
Blijft mooi, zo’n glimmende wagen. Blijft een brute bak.

Ik hoop jullie deze week in mijn eigen topic ook met zo’n foto te kunnen verblijden!

Kanerr

Forumguru

Dan heb je er nog niet eerder voor gereden en hem in je binnenspiegel gezien want donders wat is die breed zeg!

Maar die van @LT83 is ook mega, C7 vind ik ook 1 van de bruutste RS modellen :)

• Leuk
Waarderingen: LT83

leon-cupra

Forumguru
Ik zou het wel weten hoor. Ieder zijn ding uiteraard maar de C8 maakt de C7 niet 1 generatie ouder maar imo 2 generaties.

IMG_4238.jpeg IMG_4237.jpeg IMG_4236.jpeg

Maar ik zal iets meer van “lomp” houden. De M3 is ook zo. Als je dan een gewone 3 ernaast ziet staan … tja … dan is zo een gewone 3 heel “pover”.

Bovenaan Onderaan