Merk / type aanduiding

Noord26

Forumguru
wat vinden jullie van kleine reclame op de achterklep van de auto?

merk en type laten verwijderen en dan met chrome plakletters de website van de werkgever erop?

Mijn werkgever zit hier aan te denken, maar weet niet of ik er heel blij van word....

Hoeveel gaat er dan van je bij te betalen lease-bedrag vanaf?

Monteurs hebben bij ons wel reclame op de auto. Krijg je weleens telefoontjes over het rijgedrag. Is ook niet echt reclame voor je bedrijf.
Voor de rest is het bij enkele wel en bij andere niet. Het is ook niet altijd handig om een herkenbare auto bij de (toekomstige) klant voor de deur te hebben staan.

skodaboy

Forumguru
ik heb op de 02 ook een 'grote' sticker op de achterklep van het bedrijf waarvoor ik werk.
op de foto is het misschien niet heel duidelijk te zien..:D

Bijlagen

• cf moto remork.jpg
    cf moto remork.jpg
    400,6 KB · Weergaven: 106

skodaboy

Forumguru
werk jij voor Red Bull dan? :D

nee,niet voor red-bull..die 'redbull'-sticker was een design wat ik in m'n hoofd had..
wou iets speciaal voor achter op de 02 i.c.m het 4x4 logo..:D

de sticker die ik bedoel zit,links onder het raam van de achterklep..;)

Pollewop

Forumguru
ik heb ook opleg letters en cijfers, ofwel 'luxe kentekenplaten' dat ziet er gewoon een stuk mooier uit

Hier in zwitserland hebben we ook mooie kentekenplaten, maar helaas niet met opgelegde tekens zoals in Nederland. Aan de voorzijde van de auto echter wel een mooie kleine sexy kentekenplaatje...Staat heel gaaf... Aan de achterzijde met nationale en kantonale vlag... Het komt allemaal wat minder lomp over als de Nederlandse. Vooral als je een sportwagen hebt. Bij de Nederlandse kentekenplaten zijn de tekens ZO GROOT dat ik soms het idee heb dat de dienders er een oogafwijking hebben... :-)

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    292,7 KB · Weergaven: 51
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Gieliovd

Forumguru
Haha, hij bedoelt, je foto is ondersteboven... Australië, andere kant van de wereld, get it... ;)

Ook bij mij gaan de letters eraf straks, heb ze er wel gewoon op gelaten tijdens de bestelling. Ik trek ze er zelf wel af, kan ik ze boven m'n bed hangen.

Joske

Forumguru
tjah.. een Iphone kan je blijven draaien, dat beeld komt dan wel goed, maar mijn laptop draaien... dat zag ik toch net even niet zitten :sterretjes:

Greggy

Actief lid
Ik zal nog wel een betere foto plaatsen als ie weer mooi schoon is.

'Schone achterkant', zonder gedoe. Blanco kentekenhouder, geen typeaanduidingen of reclame.

GPR_2760.JPG

Pollewop

Forumguru
Ik zal nog wel een betere foto plaatsen als ie weer mooi schoon is.

'Schone achterkant', zonder gedoe. Blanco kentekenhouder, geen typeaanduidingen of reclame.

,en geen zwarte cijfers en letters op de kentekenplaat... lekker simpel en strak...:jaja:

Wesly

Senior Member
Net bij de dealer geweest. Doet u voor mij maar een setje luxe kentekenplaten en geen type-/motor-aanduiding. Komt voor elkaar meneer, uw auto zal over zo'n week of 3 a 3,5 in Nederland zijn....... :) :) :)

Noord26

Forumguru
In NL betekend niet dat je dan al kan rijden Wesly. Afhankelijk van transport in NL en rijklaar maken kan dat zo nog maar eens 2 weken duren.

Wesly

Senior Member
Idd, dat weet ik. Bij aankomst in Nederland wordt hij klaargemaakt daarna gaat hij naar de bekleder en daarna naar de dealer waar vervolgens typeaanduiding verwijderd word en de 18 inch turini's geplaatst worden, en als het goed is tegen die tijd ook de Eibach 30mm verlaging als deze dan als officieel pakket in het systeem van Skoda (pon) staat. Of word hij bij de dealer rijklaar gemaakt, deze volgorde weet ik niet precies.

Bovenaan Onderaan