Skoda liefhebber 1
Forumguru
Hier hetzelfde Herman. De baas hier vond Platin Grey "zakelijker". Aangezien zij een dikke Alfa Romeo Gulietta (170 PK) rijdt in net zwart, had ik weer weinig te zeggen....
Dat was ook een van de redenen waarom ik zo rap heb toegegeven.Ben er tevreden mee dat ik zowel de voorgaande OIIC als de huidige Fabia GL in Cappuccinobeige heb genomen.
Wordt net zo snel vuil als elke andere kleur - maar het valt veel minder op... (zolang je er niet aankomt)
Ik zal nog wel een betere foto plaatsen als ie weer mooi schoon is.
'Schone achterkant', zonder gedoe. Blanco kentekenhouder, geen typeaanduidingen of reclame.
Idd, dat weet ik. Bij aankomst in Nederland wordt hij klaargemaakt daarna gaat hij naar de bekleder en daarna naar de dealer waar vervolgens typeaanduiding verwijderd word en de 18 inch turini's geplaatst worden, en als het goed is tegen die tijd ook de Eibach 30mm verlaging als deze dan als officieel pakket in het systeem van Skoda (pon) staat. Of word hij bij de dealer rijklaar gemaakt, deze volgorde weet ik niet precies.
In bestelling: Octavia ABL HB 1.2TSI 77 kW, Race Blue Metallic. Extra opties: Chromen raamomlijsting, Sunset, Audio pakket, Hill Hold Control, Apple iPod Control, iPod kabel, Spiegelkappen zwart, 18" Turini zwarte velgen, Volwaardig reservewiel.
Later nog toegevoegd: Nappa-Leder met Race Blue stiksel incl. armsteunen in deuren, instaplijsten zwart, inlays chroom voor hoogteverstelling hendel en "Duck Style" spoilertje op achterklep. Net erbij besteld: Voorbumper sierlijst zwart, originele zwarte bestickering voor de zijkant...
Haha, idd ik ben geen hardrijder maar wil gewoon een leuke auto. Belangrijk vind ik dat ie zuinig en licht is, dussssss....dan is het een RS-line é..
Deze heb ik van internet geplukt
Ik moet de dealer ook nog even doorgeven of ik de letters er nou af wil hebben of niet...
Wat zou mooi zijn op een Candy White combi?
- Alles eraf
- Alleen TSI eraf
- Alleen Octavia eraf
- Alleen Skoda eraf
- Alleen TSI met Octavia of Skoda eraf
Hmmm.. iemand foto's van een witte kunnen vinden?