Merk / type aanduiding

Hier hetzelfde Herman. De baas hier vond Platin Grey "zakelijker". Aangezien zij een dikke Alfa Romeo Gulietta (170 PK) rijdt in net zwart, had ik weer weinig te zeggen.... ;)

Canon-Eye

Forumguru
Een Skoda (in welke kleur dan ook) lijkt mij bij voorbaat al een stuk zakelijker dan een dikke Alfa - zelfs al is die zwart...

Herman Janssens

Senior Member
Ben er tevreden mee dat ik zowel de voorgaande OIIC als de huidige Fabia GL in Cappuccinobeige heb genomen.
Wordt net zo snel vuil als elke andere kleur - maar het valt veel minder op... (zolang je er niet aankomt) :)
Dat was ook een van de redenen waarom ik zo rap heb toegegeven.
Een andere reden was dat de kleur lijkt te veranderen met het weer.

Majefloti

Forumguru
Ik zal nog wel een betere foto plaatsen als ie weer mooi schoon is.

'Schone achterkant', zonder gedoe. Blanco kentekenhouder, geen typeaanduidingen of reclame.

GPR_2760.JPG

Strakke bak Greggy, ziet er top uit! Zo krijg ik hem ook in dezelfde kleur alleen alleen dan met Dynamic interieur.
Blijf dit persoonlijk toch de mooiste kleur vinden omdat de auto meer één wordt met het overige zwart maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Oogje

Senior Member
Idd, dat weet ik. Bij aankomst in Nederland wordt hij klaargemaakt daarna gaat hij naar de bekleder en daarna naar de dealer waar vervolgens typeaanduiding verwijderd word en de 18 inch turini's geplaatst worden, en als het goed is tegen die tijd ook de Eibach 30mm verlaging als deze dan als officieel pakket in het systeem van Skoda (pon) staat. Of word hij bij de dealer rijklaar gemaakt, deze volgorde weet ik niet precies.

In bestelling: Octavia ABL HB 1.2TSI 77 kW, Race Blue Metallic. Extra opties: Chromen raamomlijsting, Sunset, Audio pakket, Hill Hold Control, Apple iPod Control, iPod kabel, Spiegelkappen zwart, 18" Turini zwarte velgen, Volwaardig reservewiel.
Later nog toegevoegd: Nappa-Leder met Race Blue stiksel incl. armsteunen in deuren, instaplijsten zwart, inlays chroom voor hoogteverstelling hendel en "Duck Style" spoilertje op achterklep. Net erbij besteld: Voorbumper sierlijst zwart, originele zwarte bestickering voor de zijkant...

No offence, maar heb je echt een auto besteld die moet lijken op een RS, maar die een 1200cc motor heeft?!

Flem_nl

Forumguru
Heb maar tegen de dealer gezegd bij bestelling dat er NIETS op mag! Strak/dun randje rond mijn nummerplaat met luxe letters en geen stickers, type aanduiding, etc....!

Gieliovd

Forumguru
Ik moet de dealer ook nog even doorgeven of ik de letters er nou af wil hebben of niet...

Wat zou mooi zijn op een Candy White combi?

- Alles eraf
- Alleen TSI eraf
- Alleen Octavia eraf
- Alleen Skoda eraf
- Alleen TSI met Octavia of Skoda eraf

Hmmm.. iemand foto's van een witte kunnen vinden?

rtwee

Senior Member
Ik moet de dealer ook nog even doorgeven of ik de letters er nou af wil hebben of niet...

Wat zou mooi zijn op een Candy White combi?

- Alles eraf
- Alleen TSI eraf
- Alleen Octavia eraf
- Alleen Skoda eraf
- Alleen TSI met Octavia of Skoda eraf

Hmmm.. iemand foto's van een witte kunnen vinden?

Zoiets?

skoda_octavia_rs_2013_e%20%284%29.jpg

Gieliovd

Forumguru
Top, dank je. Doe mij die rechter maar!

Heb je nog wat zonder in wit gevonden? Ik kan niks vinden...

CoesDoes

Forumguru
Als het goed is verwijderd de dealer bij mij ook merk, type en motoraanduiding en krijg ik een kentekenplaat zinder reclame, heeft voor mij niks met trots te maken, ik vind het gewoon net een stukje strakker ogen.
Zou voor de symmetrie in ieder geval de motoraanduiding verwijderen.

Bovenaan Onderaan