Ik rekende op zo'n 5 a 6 weken vanaf nu, daar kom ik wel mee toch?Hmm... reken dan maar op 1 maand vanwege de extra werkzaamheden voor de bekleder en verlaging. Er zijn veel partijen mee gemoeid.
Word over 1,5 a 2 weken geproduceerd, dan transport 1 week dan rijklaar + aanpassingen een week of 2 dan kom ik op max. 5 weken (6 met uitloop) ??!Hangt er vanaf of hij al geproduceerd is of niet. Als dat niet het geval is,.. weinig kans zo snel dan al.
Echt heel veel mooier, zo'n kale achterklep!Ik zal nog wel een betere foto plaatsen als ie weer mooi schoon is.
'Schone achterkant', zonder gedoe. Blanco kentekenhouder, geen typeaanduidingen of reclame.
Mijn werkgever was dit ook van plan, toen kwam er een storm van protest op gang onder veel leaserijders op het werk en toen werd het toch weer teruggedraaid. Vrijwel niemand is hier echt gelukkig mee, toch? Dus ik zou zeggen: geef tegengas!wat vinden jullie van kleine reclame op de achterklep van de auto?
merk en type laten verwijderen en dan met chrome plakletters de website van de werkgever erop?
Mijn werkgever zit hier aan te denken, maar weet niet of ik er heel blij van word....
Heb je toevallig ook een foto die van achter de auto is genomen zodat de looks nog beter uitkomen?Echt heel veel mooier, zo'n kale achterklep!
Heb je toevallig ook een foto die van achter de auto is genomen zodat de looks nog beter uitkomen?
Nano-coating er zelf opgebracht?
Heb jij trouwens geen problemen met je chromen raamomlijsting (zie andere topic)?
Ik heb lang getwijfeld aan platin grey. Ook knap. Heb de duimen moeten leggen wat de kleur betreft tegen de baas hier.Geen dank! Een erg mooie kleur moet ik zeggen. Chique! Ik heb lang getwijfeld!