Merk / type aanduiding

Noord26

Forumguru
Hmm... reken dan maar op 1 maand vanwege de extra werkzaamheden voor de bekleder en verlaging. Er zijn veel partijen mee gemoeid.

Noord26

Forumguru
Hangt er vanaf of hij al geproduceerd is of niet. Als dat niet het geval is,.. weinig kans zo snel dan al.

Wesly

Senior Member
Hangt er vanaf of hij al geproduceerd is of niet. Als dat niet het geval is,.. weinig kans zo snel dan al.
Word over 1,5 a 2 weken geproduceerd, dan transport 1 week dan rijklaar + aanpassingen een week of 2 dan kom ik op max. 5 weken (6 met uitloop) ??!

Noord26

Forumguru
Wat ik te zien/horen krijg de laatste tijd bij de lokale dealer is vanaf moment productie tot aan aflevering > 4 weken. Tel daarbij op dat hij nog niet geproduceerd is en dat er meerdere aanpassingen aan moeten gebeuren..

En dan heb ik het nog niet gehad over de problemen die PON zichzelf op de nek heeft gehaald om 5% voor de HB en 95% voor de Combi in te kopen/plannen. Daadwerkelijk wordt er namelijk circa 35% aan HB uitvoeringen verkocht.

Ik zal nog wel een betere foto plaatsen als ie weer mooi schoon is.

'Schone achterkant', zonder gedoe. Blanco kentekenhouder, geen typeaanduidingen of reclame.

GPR_2760.JPG
Echt heel veel mooier, zo'n kale achterklep!

Peever76

Nieuw lid
wat vinden jullie van kleine reclame op de achterklep van de auto?

merk en type laten verwijderen en dan met chrome plakletters de website van de werkgever erop?

Mijn werkgever zit hier aan te denken, maar weet niet of ik er heel blij van word....
Mijn werkgever was dit ook van plan, toen kwam er een storm van protest op gang onder veel leaserijders op het werk en toen werd het toch weer teruggedraaid. Vrijwel niemand is hier echt gelukkig mee, toch? Dus ik zou zeggen: geef tegengas!

Greggy

Actief lid
BBQ opgeruimd... komt ie dan..

oct.jpg

Foto was overigens gemaakt voor het wassen van de velgjes. Ik heb nu zo'n nano-coating erop zitten (na week 1 aangebracht) en ik moet zeggen; maakt zeer simpel schoon met alleen water en sponsje! Jammer dat er toch wat hoekjes en randjes in mijn velgen zitten, hier verzamelt het vuil zich makkelijk en maakt ietsjes lastiger schoon (je moet er expliciet langs met een spons) maar so far ben ik blij.
Overigens bij mij in de wijk vandaag een Cappuccino HB gezien naar wie ik vriendelijk zwaaide... een bekende van hier?

paulus474

Senior Member
Nano-coating er zelf opgebracht?
Heb jij trouwens geen problemen met je chromen raamomlijsting (zie andere topic)?

Herman Janssens

Senior Member
@Greggy,. Is het mogelijk om eens een mooi fotootje van die cappuccino te maken en te posten? Er is nauwelijks een fatsoenlijke foto van een cappuccino OC III in elegance uitvoering op het net te vinden.

Greggy

Actief lid
Nano-coating er zelf opgebracht?
Heb jij trouwens geen problemen met je chromen raamomlijsting (zie andere topic)?

@Paulus; yup, zelf opgebracht (klein klereflesje kost 25 euro). Maar ik heb gehoord dat je handschoenen moet dragen tijdens aanbrengen? Niet gedaan. Wel velg eerst schoonmaken en ontvetten, daarna opbrengen met D-Makeup padje of zo. Even laten intrekken, daarna uitwrijven (heb ik niet gedaan...). :) Werkt top!

@Herman; ik kwam hem rijdend tegen in de wijk. Deze staat hier niet permanent of zo. Dus nee, gaat niet.

Herman, bij deze. Ze staan ergens op het forum maar kon ze niet meer terugvinden. Gelukkig had ik ze opgeslagen!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 116
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 119
  • image.jpg
    image.jpg
    595,5 KB · Weergaven: 115
  • image.jpg
    image.jpg
    667,4 KB · Weergaven: 123
  • image.jpg
    image.jpg
    690,5 KB · Weergaven: 118

Canon-Eye

Forumguru
Ben er zó tevreden mee dat ik zowel de voorgaande OIIC als de huidige Fabia GL in Cappuccinobeige heb genomen.
Wordt net zo snel vuil als elke andere kleur - maar het valt veel minder op... (zolang je er niet aankomt) :)

Bovenaan Onderaan