Metal Grey

jellemeer79

Actief lid
@jeffrey1976 ik heb ook zwarte daklijsten, ik verwachte dat dat mooier zou zijn met Metal Grey en de zwarte Greenline spoiler en zwarte raamomlijsting.

Dealer moet nu alleen nog de zilvere mistlampkappen vervangen door donkere.
Helaas komen er geen andere velgen op, klein foutje van mijn kant en geen budget meer :(

Oogje

Senior Member
Nog ten hoogste vier nachtjes! Als hij morgen terug is bij de dealer na een uitstapje bij de leder inbouwer, dan komt hij eerder voor de deur te staan.

Frenk21

Forumguru
Nog 1 weekje. Hij is onderweg naar PON, daarna dealer, trekhaakje, andere velgen rijklaar maken en volgende week ophalen.

Smarron

Actief lid
Vrijdag a.s. mag ik mijn Octavia ophalen bij de dealer. Kenteken is sinds vandaag bekend: 7-TLZ-... Gaat dus hard met de nieuwe nummering als ik dat hierboven lees.

jellemeer79

Actief lid
Nog 1 nachtje slapen :-) morgen om 09:30 mag de pret beginnen, octhend vrij genomen zodat ik meteen een leuk ritje kan gaan maken.

SkodaManiak

Actief lid
Mooi man! Maak er maar veel foto's van. Krijg ik ook een beetje een idee van wat ik krijg. Heb laatst nog foto's geplaatst van de metal grey combi, maar die was nog niet gepoetst. Ben erg benieuwd. Veel plezier morgen!!!!!:jaja:

Bovenaan Onderaan