Oogje
Senior Member
Ik rij al een half jaar in een afgrijselijke Megane Estate...Krijg je dan geen tijdelijke voorloop auto?
Ik rij al een half jaar in een afgrijselijke Megane Estate...Krijg je dan geen tijdelijke voorloop auto?
Dat klinkt mij niet vreemd:Vind het ook vreemd dat een definitieve data zo lang moet duren. Ik had de auto al lang moeten rijden, maar heb nig steeds geen definitieve bouwweek! Er word dus al 5 maanden gedaan over het plannen van een bouwdata.
Moet leer in. Dus, zoals de dealer het me vertelde, na ontvangst neemt PON binnen 5 dagen contact op met lederboer dat de auto er is. Vervolgens wordt leder erin gezet, waarvoor opnieuw een termijn van 5 dagen staat. Dan wordt de auto weer aan PON overgedragen en die heeft een termijn van 5 dagen om m bij de dealer te krijgen. De dealer gaat m vervolgens afleveringsgereed maken (kentekenhouder, kentekenplaten, kont kaal maken, brandstof, poetsen, stickers en bescherming eraf etc). Al met al een week of 3. Zou er geen leer in hoeven, dan duurt het doorgaans 2 weken volgens de dealer.Wat zit er een lange periode tussen bouw en aflevering!?
Er is werkelijk geen peil op te trekken wanneer die dingen gebouwd worden in relatie tot het moment van bestellen, zeg. 3 maanden eerder bestellen, 2 weken eerder gebouwd, maar er zijn er ook die 2 maanden eerder besteld zijn en die worden naar verwachting over een paar weken pas gebouwd...GOED NIEUWS - net bericht mijn auto is gebouwd - nu wachten op transport.
22 november besteld en 13 maart gebouwd
Er is werkelijk geen peil op te trekken wanneer die dingen gebouwd worden in relatie tot het moment van bestellen, zeg.