Metal Grey

Artbij

Senior Member
Gisteren ook een 'slecht nieuws' gesprek met de dealer gehad. Ik wacht al sinds half augustus vorig jaar op mijn 1.2 tsi EBL Metal Grey. Mijn auto zou deze week geproduceerd worden maar is nu weer doorgeschoven naar wk19. Op dit moment staat mijn teller op 7 maanden en zou dus uiteindelijk op 9 maand uitkomen (als ik geluk heb). Ben woest, heb het helemaal gehad met Skoda en ga nu stappen ondernemen tegen Pon. Het verhaal wat ik te horen kreeg van de dealer is dat de Greenlines alle productieslots hebben opgeslokt en nu tijdelijk zijn gestopt met benzine auto's. Dealer zit met de handen in het haar en vindt dit ook buiten alle proportie maar kan niet anders dan machteloos toekijken. Volgens Pon heeft de fabriek dit besloten maar daar geloof ik helemaal niets van. Het lijkt erop dat een particuliere klant niet interessant is.

Tuurlijk kan de dealer wel meer dan toekijken. Ze kunnen de koop ontbinden en de auto als hij geleverd wordt in de voorraad opnemen en vanuit de showroom verkopen. Jij zou eventueel een voorraadmodel uit kunnen zoeken...

SNARFB

Senior Member
Tuurlijk kan de dealer wel meer dan toekijken. Ze kunnen de koop ontbinden en de auto als hij geleverd wordt in de voorraad opnemen en vanuit de showroom verkopen. Jij zou eventueel een voorraadmodel uit kunnen zoeken...
Die opties heb ik natuurlijk wel met hem doorgelopen. Probleem is dat er geen voorraadmodellen zijn die voldoen aan mijn wensen (qua kleur en extra opties). Ben niet van plan consessies te doen.

Maik

Actief lid
En gewoon leverbaar in Metal Grey:
nissan-qashqai-hatchback-benzine-grijs-001--67752975-Medium.jpg

Oogje

Senior Member
Ik denk dat ik 'geluk' heb, als ik zo de berichten lees van uitstel van de levering naar zo om en nabij de 'zomer'. Ik gok dat mijn auto inmiddels bij Pon aangekomen is (hij is vorige week gebouwd).

rtwee

Senior Member
Vandaag de voor mij 1e metaal grey in NL zien rijden op A28. Een O3C Ambition... X-TJD-XX

Laatst bewerkt:

jfk104

Actief lid
Het verhaal wat ik te horen kreeg van de dealer is dat de Greenlines alle productieslots hebben opgeslokt en nu tijdelijk zijn gestopt met benzine auto's.

[frustratiemodus] Echt hè... Wtf (excuse my french...)

Ik snap dat ze uit efficiency batches produceren maar om op deze manier alles op te schuiven om allemaal greenlines te kunnen stampen gaat nergens over.

Ik wacht nog niet eens lang maar ik kan hier slecht tegen. Zeker wanneer ik in andere topics mensen voorbij zien komen die eind januari besteld hebben en die over 3 a 4 weken kunnen rijden. Ik gun ze absoluut hun auto en mijn huidige auto rijdt ook nog prima daar gaat het niet om. Maar man wat wordt je pissig hoe je als klant wordt behandeld. Ja sorry mijnheer er zijn 7 weken bij gekomen en ook die datum is nog een indicatie..... [/frustratiemodus off]

*dat lucht op*

SkodaManiak

Actief lid
Ik was vanavond nog even in Assen bij de dealer. Daar stond een O3C in de rij in de kleur metal grey. Helaas was het te donker om een fotootje te maken. Ik zal eens kijken of dat morgen lukt. En het was niet eens een greenline!

Bovenaan Onderaan