Metal Grey

rtwee

Senior Member
Met wat geluk kan ik over een goeie week foto's van een 2.0 combi maken.

Die kan ik nu al wel voor je maken.. :) Alleen in het zwart. Hou vol, het is een pracht wagen, zeker met die motorisering! Winterbanden gaan er dinsdag af, gaat er snel met deze temp en dit vermogen. In de 3 nog spinnen als je wilt.. :)

Frenk21

Forumguru
Die kan ik nu al wel voor je maken.. :) Alleen in het zwart. Hou vol, het is een pracht wagen, zeker met die motorisering! Winterbanden gaan er dinsdag af, gaat er snel met deze temp en dit vermogen. In de 3 nog spinnen als je wilt.. :)
Dat wordt dan nog wat met mijn 184pk onder mijn RSkap. Maar wel in metal grey

jfk104

Actief lid
Ging het nakijken en me terug contacteren, niet dus... :arghh:
Hoe lang zou dat duren "het nakijken"?
Is dat een computer systeem checken of fysiek mailen/bellen naar de invoerder?

Mijn dealer had het over een lijst die ze vanuit de importeur krijgen....

Nakijken en eventueel navragen zou in mijn beleving altijd in een dag moeten kunnen....

SkodaManiak

Actief lid
Zojuist even naar Assen getuft om de O3C metal grey die daar op de parking stond op de foto te schieten.... Dit is helaas niet de mijne, wel gehoord dat de produktieweek nu weer van week 16 naar voren is gehaald naar week 13. Maar nog steeds niet definitief.:nono: Kijk voor meer plaatjes even in de showroom!!!

Bijlagen

• DSC06211.JPG
    DSC06211.JPG
    936,2 KB · Weergaven: 137
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yves

Oogje

Senior Member
De mijne staat bij Pon. Het vermoeden van de dealer is dat het leer er al in zit, zodat de 10 dagen termijn die Pon zichzelf gesteld heeft om te leveren ingegaan is. Ik mag dus een dezer dagen een belletje verwachten om een aflever afspraak te maken!

Maik

Actief lid
Waarschijnlijk binnenkort een metal grey over..... Leasemaatschappij is bezig mijn auto te cancellen....

VWim

Forumguru
Waarschijnlijk vol tegen het zere been, maar ik vind het niks bijzonders dat grijs. Dat je uberhaupt al overweegt om daar zo lang op te wachten. Als je auto in 2013 was geleverd, had je er als eerste al vele maanden in kunnen rijden en als tweede het was ook nog eens veel voordeliger. De cataloguswaarde is tenslotte weer gestegen per 1-1-14. Als derde mis je inmiddels Front Assist.

Oogje

Senior Member
Nee hoor, mijn been doet niet zeer. Ik vind grijs voor een auto een van de mooiere kleuren. Ik hou absoluut niet van opzichtige kleuren als rood, groen en (race) blauw (mijn vorige auto was blauw, maar dan heel dicht tegen grijs aan). Verder heb ik diverse malen geinformeerd naar de mogelijkheid om de kleur te wijzigen (naar zwart), maar dat zou aanvankelijk maar een week of 2/3 schelen. Dat op dat moment opnieuw een vertraging ontstaat is dan natuurlijk helemaal ruk, maar als je dan een wijziging aanbrengt in je bestelling sta je opnieuw achter in de rij....

Verder maakt me die cataloguswaarde niet zo heel veel uit. Ik vraag me zelfs af of ik de huidige waarde of die van vorig jaar heb, want de koop is vorig jaar gesloten. En wat scheelt het in de bijtelling? Een paar euro? Ik ga sowieso uit van een bijtelling van een kleine 300 euro, de cataloguswaarde van de bestelde auto inclusief accessoires is immers 38.300 euro.

Front Assist boeit me niet zo veel. Had ik in eerste instantie ook niet besteld en toen ik bestelde werd het er nog niet gratis bijgeleverd. Dat is na mijn bestelling een korte periode geweest.

Maik

Actief lid
@jfk104 : Er wordt gekeken naar een auto op voorraad welke aan mijn eisen voldoet. Zoals het er nu uitziet (morgen weet ik meer) wordt het een Nissan Qashqai (full options)....

JanH211

Nieuw lid
@jfk104 : Er wordt gekeken naar een auto op voorraad welke aan mijn eisen voldoet. Zoals het er nu uitziet (morgen weet ik meer) wordt het een Nissan Qashqai (full options)....

Twee weken terug is mijn Metal Grey ook gecanceld. Ben ook over gegaan op een voorraad model. Vrijdag of maandag word hij afgeleverd.
Scheelt weer drie maanden wachten....

Hoop voor je dat ze wat hebben.

jfk104

Actief lid
@Maik snap je goed, elke keer komen er weer een paar weken bij en nooit zekerheid over de leverdatum.

Vraag me af wanneer ik de kleur wijzig of de auto dan sneller geleverd wordt.

Alternatieven zijn er niet echt voor me, of ik moet concessies doen er daar heb ik geen zin in.
Voorraadmodellen zijn er niet met 1.4 dsg en dynamicpakket. Alternatieven ook niet (station, automaat) behoudens de leon en de golf maar die waren al afgevallen.

Er zit voor mij voorlopig niets anders op dan af te wachten.

Hoop dat er een mooie voorraad auto uit de koker komt voor je.....

LdN

Forumguru
Hoi Maik,
Dus waarschijnlijk toch terug naar de Qashqai?
Ik weet als geen ander hoe vervelend het is om lang op een nieuwe auto te moeten wachten zeker als steeds je leverdatum vooruit geschoven wordt, de Qashqai duurde voor mij maar liefst 14 maanden, maar ja ik moest en zou zo'n ding hebben.
Als ex Qashqai rijder heb ik nog veel contacten op het Qashqai forum (ben er ook nog steeds lid van) en de nieuwe 2014 versie is voor zo ver ik het kan beoordelen weer een duidelijke sprong voorwaarts t.o.v. de oudere versies en die was echt niet slecht.
Ik zelf zou me nooit door een kleur laten weerhouden om de lease auto te kunnen kiezen die ik hebben wil, eigenlijk wilde ik nu een race blue octavia hebben maar omdat het twijfelachtig zou zijn of die nog in 2013 geleverd kon worden (i.v.m. 20%) toch maar voor een zwarte voorraad octavia gegaan.
Ik hoop voor je dat alles nu snel tot een goed einde komt.

JanH211

Nieuw lid
[qu ote="jfk104, post: 374309, member: 12679"]@Maik snap je goed, elke keer komen er weer een paar weken bij en nooit zekerheid over de leverdatum.

Alternatieven zijn er niet echt voor me, of ik moet concessies doen er daar heb ik geen zin in.
Voorraadmodellen zijn er niet met 1.4 dsg en dynamicpakket. Alternatieven ook niet (station, automaat) behoudens de leon en de golf maar die waren al afgevallen.

Hoop dat er een mooie voorraad auto uit de koker komt voor je.....[/quote]

hoi,
@Maik snap je goed, elke keer komen er weer een paar weken bij en nooit zekerheid over de leverdatum.

Hoop dat er een mooie voorraad auto uit de koker komt voor je.....

hoi, de kleur wijzigen leverde bij mij een verschil van een week op. Dus toen gecanceld.

Oogje

Senior Member
De mijne staat bij Pon.
Twee weken terug is mijn auto gebouwd, staat dus inmiddels bij Pon en heb vanmorgen een aflever afspraak voor de 27e gemaakt (stiekum vind ik het best lang, 4 weken vanaf dat de auto gebouwd is, maar goed, het eind is in zicht).

Maik

Actief lid
Ik heb ook nagevraagd of het nut heft de kleur te wijzigen, maar daardoor zou deze alleen nog maar later komen.... M.a.w. Skoda komt niet met opties om de auto sneller te leveren.... En mijn huidige auto moet er echt uit...

Bovenaan Onderaan