Mijn eerste Skoda

Dat klopt idd ja. Nee de nieuwe gaan voor, achter zijn ze vorig jaar vervangen en zitten er nu al weer 15 duizend kilometer onder. Volgens het apk keurrapport bij de laatste apk was de profieldiepte achter allebei de banden nog meer dan ruimschoots voldoende. Geloof uit mijn hoofd gezegd dat ze beide rond de 7 mm aan profieldiepte nog hadden. Die maat van me die in de bandenbusiness zit raadde het ook af om banden van achter naar voor te leggen omdat de banden achter anders afslijten dan de banden die er voor onderliggen.

kloekloek

Actief lid
Toyo proxes zijn goede banden. Zowel qua levensduur als met de rijeigenschappen.
Nieuwe banden ALTIJD achteraan monteren ivm het uitbreken van de auto. Het beste profiel moet je dus altijd achter hebben liggen.

Mijn banden achter zijn ook van Toyo, type Proxes T1 sport. Ben er goed over te spreken :thumbsup:

Vandaag overigens een nieuwe update aangeschaft :D, vast een vervroegd verjaardag kado aan mezelf :tongue:.
Hopelijk is het snel in huis en kan ik bij mooi weer de update gaan installeren.

Met een beetje mazzel is de update gemonteerd voor aankomende zaterdag. Is afhankelijk van wanneer het spul binnen is en hoeveel tijd ik vrijdagmiddag tussen het boodschappen doen en het lopen van de avond 3 daagse heb. Ook moet het uiteraard even droog zijn en blijven. Zal vanavond als daar de tijd voor is mijn hayes boek even op naslaan hoeveel werk het is om de koplampunits te demonteren en de nieuwe te plaatsen :D

Kan het alleen even niet zo snel zien of de bumper daarvoor ook even dient los gehaald te worden. Maar gezien de tekst plak de bumper af om geen beschadigingen te krijgen zal dit wel niet nodig zijn :tongue:

Bovenaan Onderaan