Mijn eerste Skoda

Hmmm zwaar *piep* dus. Hmm dat wordt dan creabea met aansluiten van, gelukkig ben ik niet voor niets een vonkentrekker dus moet dat niet al te lastig zijn.

@Kippie-style en @Antera zouden jullie beiden wanneer je er tijd voor heb een foto willen maken van de aansluitingen van jullie koplampen en dan hier willen posten? Wil voornamelijk even weten hoe de ballast/starter er tussen aangesloten zit. De rest kom ik wel uit :D

Godver de godver! Net 2 hele diepe en fikse krassen ontdekt op mijn moterkap van mijn O1. Weer zo 1 of andere *piep* vandaal die met een sleutel ofzo aan de gang is geweest. Kortom even zwaar over de zeik, echt he als ik zulk volk betrap die maak ik eigenhandig kapot *piep* tuig! Zie hier de kras
aqe7azu2.jpg
yze6e5un.jpg

Jup met je nagel blijf je erin hangen zo diep is het dus. Daarom ben ik dus nu even goed humeurig, dadelijk even contact leggen met mij verzekering. Kijken wat voor effect dit heeft op mijn premie als ik het laat herstellen. Dit kan gewoon niet zo blijven.

Edit: als de kosten meevallen laat ik gelijk de krassen die achterop bij de spoiler er al in zaten gelijk ook opknappen. Zo zie je maar weer hoe zuinig jij op je spullen bent een ander die het wel even verziekt voor je.

Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Ja, alles wat hierboven staat en dan gelijk ook de dader erbij pakken die in 1998 de motorkap van mijn Peugeot 205 ontsierde met 30 cm grote letters die het vrouwelijk geslachtsdeel aanduiden :mad:
Sommige dingen vergeet je nooit :thumbsdown:

Vandaag contact gehad met mijn verzekeraar. Helaas voor mij wordt niet alles gedekt en heb ik een halve eigen risico bij mijn huidige verzekering. Dit houd in dat ik de helft van het totale schade bedrag zelf moet ophoesten, de andere helft wordt door de verzekeraar betaald. Gelukkig heeft deze geen bonus malus systeem dus blijft mijn maandelijkse premie gewoon laag. Van de week maar eens langs een ABS schadehersteller voor een vrijblijvende offerte om de krassen aan te pakken. Mocht het bedrag dusdanig laag zijn dan doe ik het wel, mocht ik zelf nu al meer dan 500 euro moeten uitgeven om deze krassen te laten herstellen denk ik dat ik verlopig vanaf ga zien. Dan maar heel hard sparen voor een totale respray in een hele andere kleur dan wat die nu is ;):jaja:

Kippie-style

Forumguru
Das wel.minder.
Maar zon schade als dit kunnen ze wel met spotrepair repareren toch? Das stuk goedkoper namelijk en vaak ook netjes.

CDK

Forumguru
Spot repair op liggende delen doen ze niet aan helaas, dat blijf je namelijk altijd zien, vandaar de hogere prijs waarschijnlijk.

Daarstraks even bij de schadehersteller geweest. Bedrag wat hij noemde is echt hoog:(. Dusdanig hoog dat ik het vanavond eerst nog even met mijn vriendin over wil hebben voor dat ik klakkeloos ja zeg. Voor enkel de motorkap spuiten moest ik toch wel aan een bedrag denken van 650 eurie o_O . Dat wordt denk ik maar een fonds oprichten hier: help Mike krasvrij te zijn :tongue:

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan