Mijn eerste Skoda

EdK

Forumguru
Machtig mooie kleur toch ????
Die belg is toch bijna een nep ollander dus kan die vast aan de kleur wennen.....:deuk:

EdK

Forumguru
hadden die hagelbollen in ollands hagelstenen niet met een terreuraanslag op Skoda's te maken ??

CDK

Forumguru
die hagelstenen wens je je ergste vijand nog niet toe, hopelijk gaat het vannacht niet nogmaals los!

Joske

Forumguru
mijn Faab is gepantserd met tuinstoelkussens voor vannacht, de O2 slaapt zoals gewoonlijk binnen, dus dat is geen probleem. Wat dan weer wel belachelijk is, aangezien een wagen inpandig wel verzekerd is voor storm en andere schade :sterretjes:

Gisteren avond nog even een rondje gereden in het donker man wat geeft dat xenon toch een bak licht :thumbsup: . Toxh eerdaags maar even die stelmotoren bestellen zodat de bundel ook gewoon op normale stand kan staan. Ben ook tot de ontdekking gekomen gisterenavond dat wanneer ik met mijn groot licht sein de xenon gewoon netjes blijft branden, maar zodra je het groot licht juist aanzet de xenon uit gaat. Volgens mij kan dat nooit zo horen toch? Neem aan dat bij jullie @Antera en @Kippie-style de xenon verlichting gewoon blijft branden wanneer je je grootlicht erbij aanzet?

dirkkroneman

Forumguru
Dat licht (:tongue:) eraan. Weet niet of dat bij die auto zo oem werkt, weet wel dat het wel vaker voor komt. Bij onze vrachtauto's, maar ook bij andere personenauto's wel vaker meegemaakt. Precies zoals jij beschrijft Mike ;)

Kippie-style

Forumguru
Wat voor setje xenon zit er nu Ik n aftermarket want je heb de aansluitkabel nodig van een h4 bi xenonset. Ik had dat probleem ook koste me wel me grootlicht indicator in de tellerbak.
Apk afkeur vandaar dat ik daar een losse led ingegooid heb.

Aftermartket set zit erin, deze zit rechtstreeks aangesloten op de bedrading. Heb de H4 lamp voet weg gehaald. De indicator voor het grootlicht werkt gewoon prima naar behoren. Zal eens kijken wat er gebeurd zodra ik de massa van het grootlicht ook op hetzelfde massa aansluit waar nu ook de xenon op aangesloten is. Je zou denken massa is massa, maar heb toch zo flauw vermoede dat dat niet helemaal waar is ;)

Kippie-style

Forumguru
Jah ik dacht dat dus ook maar na aansluiten van de h4 bi xenon set werkte het wel naar behoren.
Daar zit namelijk het extra kastje die dat aanstuurt die hoge spanning

eriktv

Forumguru
Mike, je beschrijft dat bij seinen (hendel naar je toe) je xenon blijft branden en bij hendel van je af uitgaat. Dit is bij normale lampen toch ook zo? Als ik al mijn licht aan wil dat erop zit houd ik de hendel gewoon even vast. (Tsjechische wegen zijn 's nachts erg donker en het stikt van de herten etc daar ;) )

Bovenaan Onderaan