MaRco2
Forumguru
Vaag idd misschien dat het te maken heeft met EBL ABL, geen BL?
Dat een luxere versie van de auto het wel heeft?
Ik heb een E BL, dus dan zou je het wel verwachten (de nieuwe grijze demo idem).
Vaag idd misschien dat het te maken heeft met EBL ABL, geen BL?
Dat een luxere versie van de auto het wel heeft?
Misschien even wachten tot er wat meer O3's geleverd zijn? Zou zelf wel interesse hebben, maar niet als het er achteraf al op blijkt te zittenMisschien een Group Buy opstarten? Ik zal morgen eens gaan polsen.
Wat voor motor ligt er bij jou in? Wil eerst afwachten tot mn auto er is. Bij de ene 1.4 tsm zat het er wel op en de ander niet bij de dealer...Ik heb hem besteld bij de kreijne webshop. Verzendenkosten slechts €5,50!
Lang of kort geleden geleverd?1.4 inderdaad. Bij mij dus zonder geleverd..
afgelopen vrijdag geleverd....1.4 tsi ABL combi; geen dempingmat aanwezig.10augustus heb ik hem in ontvangst mogen nemen
Ben benieuwd of je het verschil hoort, hoor graag wat jouw ervaringen zijn.Ik heb hem besteld bij de kreijne webshop. Verzendenkosten slechts €5,50!
Ook wel benieuwd of dat het ook echt stiller wordt in de auto erdoor...Ben benieuwd of je het verschil hoort, hoor graag wat jouw ervaringen zijn.
is het eindelijk wat stiller. Komt de K&N filter er weer bij....Ik ga het vandaag bij RijnWoud bestellen met nog wat goodies.
Het zal best wat schelen (vooral buiten de auto, als je wat ramen (deels, achter) open hebt), maar zowiezo qua afwerking onder de kap.
is het eindelijk wat stiller. Komt de K&N filter er weer bij....