Ik zie op de parkeerplaats bij m'n werk ook al dat de verdringing is begonnen, er staat altijd een flink aantal O2C's en O3C's, maar als ik nu uit het raam kijk zie ik toch al steeds meer 308's verschijnen, ongetwijfeld ten koste van de Octavia's.Ook op de Rai geen 14% nieuws voor de o3 combi meegekregen. Feestje blijft dus bij de Peugeot dealer....
Ik zou er maar niet te veel op rekenen ook de "gescheiden" systemen zijn nu al steeds meer aan de beurt bij het gilde! Afgelopen week al 5 bmw's binnen gekregen met allemaal het hele dashbord uit elkaar getrokken voor de navigatie's, ook al vw's binnen gehad, dus gaat echt nog wel komen!Nog niet helemaal bevestigd gekregen maar volgens de dealer hier zou ook het navigatiesche geintegreerd worden in het dashboard. Lijkt me ook beter ivm diefstalgevoeligheid. Is ook in de Golf en de nieuwe Fabia al het geval
@Skoda-MAN, op de RAI heb ik er niets over gehoord, maar een tijdje terug heb ik er wel over gelezen bij een automerk (welke dat was ben ik ff kwijt) dus het zal me niet verbazen als dat bij VAG ook z'n intrede zou doen. Er werd gesproken dat door de grootte van de tank en het geringe verbruik tussentijds tanken tussen de servicebeurten niet nodig zou zijn.