De prijsverlaging waar eerder over gesproken is volgens mij al doorgevoerd , dit ten opzichte van januari 2015.
een Skoda Combi Elegance BL TDI DSG had destijds een basisprijs van E 34270,- waar deze basisprijs heden dag E 32570,- is .
Ik heb deze 2 offertes hier voor me liggen. 1 van in eind januari en 1 van afgelopen maand waarop deze prijs verschillen te zien zijn.
Daarentegen moet ik wel zeggen dat het panodak in januari te bestellen was voor 200 euro (aktie) waar deze nu 1100 euro is.
Ook was het zo als je begin januari bestelde geen MY2016 kreeg en dat zou 800 euro op de tdi dsg besparen (dat zou de meerprijs zijn voor een TDI DSG MY2016 i.v.m EURO6 motor).
Als deze 800 euro nog word doorgevoerd is de bestelde auto van afgelopen maand met de "nieuwe prijs" even duur als in januari , met het verschil dat deze een MY 2016 zal zijn.
EDIT : Als ik eerdere berichten hier moet geloven dan zal die 800 toch niet doorgevoerd worden en is hij dus wel goedkoper dan in januari 2015. Iniedergeval de Combi Bussiness Elegance TDI!
En omdat er nu voor het panodak 1100 moet betaald worden is de auto in mijngeval "maar" 800 euro goedkoper. Daarentegen kan je bij Skoda daar maar liefst weer 2 extra paketten mee bestellen
Edit: Typo