My 2016?

valderrama

Senior Member
Naar mijn weten niet. In de PDF waarin de wijzigingen bekend zijn gemaakt over MY2016 mbt de motor, naamswijziging van uitvoering en wat interieur zaken staat specifiek vermeld dat het van groen naar wit gaat.

doncalitri1984

Forumguru
Naar mijn weten niet. In de PDF waarin de wijzigingen bekend zijn gemaakt over MY2016 mbt de motor, naamswijziging van uitvoering en wat interieur zaken staat specifiek vermeld dat het van groen naar wit gaat.

Zal het nog eens nalezen , maar heb je het dus over dashboardverlichting? Dus de cijfers van de toerenteller bijv? Kan echt uit mijn proefrit herinneren dat die gewoon wit waren, net zoals de kleur van de cijfers temperatuur op de cilmatronic etc

valderrama

Senior Member
Nee, ik heb het over de verlichting van de knoppen in je middenconsole. De rest van de verlichting is me qua kleur eigenlijk niet opgevallen (reed zelf ook overdag een proefrit en ken een Octavia van een collega waarin dit groen was).

valderrama

Senior Member
In het eerder genoemde persbericht staat het volgende: The Octavia will feature the Bolero and Amundsen infotainment systems with larger, higher resolution screens: the displays have increased in size from 5.8 to 6.5 inches – 800x480 resolution.

En dit mbt het systeem: Infotainment and connectivity: New MIB II systems for ŠKODA Octavia

W124

Senior Member
@valderrama volgens de dealer blijft de Amundsen onveranderd. Ik krijg begin juni een MY 2016 geleverd, dus dan merk ik het vanzelf wel :pardon:

valderrama

Senior Member
Ik had begrepen na week 22 geleverd betekent een 2016 model...

Mijn bestelling is vandaag definitief doorgezet en wil wel een 2016 modelletje.

doncalitri1984

Forumguru
Ik had begrepen na week 22 geleverd betekent een 2016 model...

Mijn bestelling is vandaag definitief doorgezet en wil wel een 2016 modelletje.

Dan heb je vrijwel zeker een MY2016 , tenzij er een voorraad model opduikt in jouw config :-)
Van wat ik heb begrepen is het vanaf productieweek 22 (dus alles gemaakt vanaf 25 mei).
Tel bij levering altijd 1 tot 2 weken (soms meer) na productie op en je komt op een leverdatum.
Theoretisch zou begin juni je auto in ontvangst nemen, dus productie eind mei betekenen

Lilo

Nieuw lid
Vanaf week 22 is de productie van MY16. Auto's die hiervoor geproduceerd worden zijn nog uitgerust volgens MY15 (:

W124

Senior Member
@doncalitri1984 ik kreeg te horen dat mijn auto is 'omgezet' naar MY2016. De productiedatum en levering is nog niet bekend, maar zal waarschijnlijk binnen nu en 1,5 maand plaatsvinden. De auto is overigens al sinds februari in bestelling.

valderrama

Senior Member
Dat stelt mij weer enigszins gerust. Dan moet de mijne dus ook een MY2016 worden. Hoe dan ook morgen even contact opnemen met de leasemaatschappij met de vraag of ze dit voor mij uit willen zoeken. Want anders mogen ze mijn bestelling wel on hold zetten.

doncalitri1984

Forumguru
Dit zegt SkodaNederland over de octavia MY 2016 (via Facebook)

SmartLink zit standaard en zonder meerprijs op de Columbus navigatiesysteem. Om via het beeldscherm direct apps van uw smartphone te bedienen.

Martin1985

Actief lid
Dit zegt SkodaNederland over de octavia MY 2016 (via Facebook)

SmartLink zit standaard en zonder meerprijs op de Columbus navigatiesysteem. Om via het beeldscherm direct apps van uw smartphone te bedienen.

Je zou denken dat het dan met een update ook mogelijk is op de huidige columbus MIB navigatie systemen.....

NewO3

Forumguru
In F3 zou verlichting op multifunctioneel stuurwiel WIT zijn ipv GROEN. Kan iemand dit bevestigen? Wellicht in O3 MY2016 ook? In S3 is het ook al WIT....

Bovenaan Onderaan