My 2016?

Frenkie

Forumguru
Ik ben vandaag bij de dealer geweest (Verdaat Veldhoven). Daar werd mij verteld dat de nieuwe motoren waarschijnlijk NIET dit jaar komen maar pas volgend jaar. Ook was de dealer nog niet zeker van eventuele prijsaanpassingen.
Ik heb een interne prijslijst van de Edition Businessline mee gekregen, daar is al wel een kleine prijsverhoging (500 euro) op los gelaten.
Ik moet komende vrijdag (22 mei) terug komen, dan heeft hij de nieuwe prijslijsten binnen.

Vandaag nog gesproken met dealer (Hegeman Nijmegen). Volgens hem bevatte de huidige 2016 wijzigingen die hij kon inzien (via een soort intranet) maar minieme aanpassingen zoals stuurwiel met nu witte achtergrond verlichting. Niets over Smartlink bv. Wel was er begin juni een tripje naar Sardinie, mss dat daar nog eea uit de doeken werd gedaan. Indien dan bv Smartlink toch nog zou komen dan kon ik mn bestelling wellicht nog aanpassen (auto wordt week 28 gebouwd wss)

Om het nog waziger te maken : Heb vandaag onze auto opgehaald, zit er een " aanvulling instructieboekje "
bij voor SmartGate...... die er dus niet opzit ...

Bijlagen

• 2015-05-15 22.56.38.jpg
    2015-05-15 22.56.38.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 70
Sorry, weekendje weg geweest. Prijslijst ligt thuis, zal hem vanavond even inscannen. Is overigens niets spannends.

@Frenkie: had vandaag met pon gesproken. Zij gaven aan dat de nieuwe prijslijst nog niet beschikbaar was. Zou echt vet zijn als jij die al hebt. Staat het verbruik en label van de nieuwe motor er ook bij?

Ik ben zaterdag even snel bij Skoda Zoetermeer binnengeglibt en hierover wat gevraagd.
Even uit mijn hoofd (heb mee mogen kijken in de pdf waarin de wijzigingen stonden)
1.6 diesel wordt 110 pk, andere standaard velg, wat knoppen anders op stuur (1 verplaatst en 1 nieuw), witte verlichting bij de knoppen (hiervoor al ergens genoemd). Elegance wordt Style (maar in het pakket geen wijziging).

Oh en de nieuwe edition is vergelijkbaar met de ambition business kwa uitrusting. Maar ik wil al de Style Business dus daar verder niet op doorgevraagd.

Nu maar eens gaan opvragen bij lease maatschappij wat mijn gewenste uitvoering gaat kosten... :)

Frenkie

Forumguru
@Frenkie: had vandaag met pon gesproken. Zij gaven aan dat de nieuwe prijslijst nog niet beschikbaar was. Zou echt vet zijn als jij die al hebt. Staat het verbruik en label van de nieuwe motor er ook bij?
De prijslijst die ik heb gekregen was de interne prijslijst geldig vanaf juni voor de "Edition" uitvoering (inclusief pakketten, opties, etc.). Ben hem alleen weer vergeten in te scannen. Nogmaals, deze lijst was absoluut niet spannend, was bijna het zelfde als de vorige. Komende vrijdag komt de definitieve lijst en kan ik hem ophalen bij de dealer.

De prijslijst die ik heb gekregen was de interne prijslijst geldig vanaf juni voor de "Edition" uitvoering (inclusief pakketten, opties, etc.). Ben hem alleen weer vergeten in te scannen. Nogmaals, deze lijst was absoluut niet spannend, was bijna het zelfde als de vorige. Komende vrijdag komt de definitieve lijst en kan ik hem ophalen bij de dealer.

Ik dacht je had de prijslijst van de "normale" uitvoering. Van de edition uitvoering had ik hem al gezien. Dan is het wachten tot as vrijdag.

W124

Senior Member
Productie eerste week juni....:cheers:

Gaat om een ABL Combi 1.2 TSI DSG met Plus pakket MY 2016

doncalitri1984

Forumguru
Ben overigens zeer benieuwd naar de auto's die de komende weken afgeleverd worden hier in NL. Vanaf volgende week my2016 modellen vanuit de fabriek...

elsinga

Forumguru
Het schijnt dat de 1.6 TDI naar 110pk gaat en de 2.0 TDI duurder wordt met my2016. Nou ja, ik heb een offerte met huidige prijzen, boeien... ;)

doncalitri1984

Forumguru
Het schijnt dat de 1.6 TDI naar 110pk gaat en de 2.0 TDI duurder wordt met my2016. Nou ja, ik heb een offerte met huidige prijzen, boeien... ;)
Dat heb ik inderdaad vernomen, maar er heerst nog wat onduidelijk heid mbt wel/niet gratis smartlink danwel niet met of zonder wifi op de Columbus.. Zal dus gaan blijken de komende weken..

Bovenaan Onderaan