Die lijkt nog gebaseerd op MY2015? (5.8" Amundsen)
Sorry, weekendje weg geweest. Prijslijst ligt thuis, zal hem vanavond even inscannen. Is overigens niets spannends.Geen eenduidige info blijkbaar. Kun je deze prijslijst alvast uploaden?
Sorry, weekendje weg geweest. Prijslijst ligt thuis, zal hem vanavond even inscannen. Is overigens niets spannends.
De prijslijst die ik heb gekregen was de interne prijslijst geldig vanaf juni voor de "Edition" uitvoering (inclusief pakketten, opties, etc.). Ben hem alleen weer vergeten in te scannen. Nogmaals, deze lijst was absoluut niet spannend, was bijna het zelfde als de vorige. Komende vrijdag komt de definitieve lijst en kan ik hem ophalen bij de dealer.@Frenkie: had vandaag met pon gesproken. Zij gaven aan dat de nieuwe prijslijst nog niet beschikbaar was. Zou echt vet zijn als jij die al hebt. Staat het verbruik en label van de nieuwe motor er ook bij?
De prijslijst die ik heb gekregen was de interne prijslijst geldig vanaf juni voor de "Edition" uitvoering (inclusief pakketten, opties, etc.). Ben hem alleen weer vergeten in te scannen. Nogmaals, deze lijst was absoluut niet spannend, was bijna het zelfde als de vorige. Komende vrijdag komt de definitieve lijst en kan ik hem ophalen bij de dealer.
Productie eerste week juni....
Gaat om een ABL Combi 1.2 TSI DSG met Plus pakket MY 2016
Dat heb ik inderdaad vernomen, maar er heerst nog wat onduidelijk heid mbt wel/niet gratis smartlink danwel niet met of zonder wifi op de Columbus.. Zal dus gaan blijken de komende weken..Het schijnt dat de 1.6 TDI naar 110pk gaat en de 2.0 TDI duurder wordt met my2016. Nou ja, ik heb een offerte met huidige prijzen, boeien...
Apart hoe die levertijden soms zo ver uit elkaar zitten. Zal wel door een tsi motor komen? Dat had ik iig bij mijn golf in 2008 (+ 4 maanden extra)@doncalitri1984 ergens in februari ieker: