BenVanErp
Actief lid
In mijn geval, op basis van de config zoals vermeld in mijn handtekening zou in de oude situatie mijn octavia €35250 gaan kosten. Op basis van de nieuwe prijslijst, waarbij ik eigenlijk misschien alleen korting zou kunnen krijgen op het pano dak dat van 1100 naar tijdelijk 399 kan gaan, zou de auto mij €34899 kunnen kosten. Scheelt iets... maar geen 2K
Als het mij 2K zou schelen, dan had ik voor dat geld DSG er nog bij kunnen doen. Ik zal hoe dan ook eens bellen met de leasemaatschappij.
Wat volgens mij wel goed nieuws is, is dat de Style businessline de Columbus krijgt met standaard Wifi en smartlink! Dat zijn dus kennelijk geen extra opties die je apart er bij zou moeten nemen.
Wat ik overigens vreemd vind is dat de 1.6TDI greentech motor 5 versnellingen behoudt... terwijl de 1.6TDI greenline motor er 6 krijgt. Is het niet zo dat 6 versnellingen voor een lager toerental zal zorgen?
Mijn fout. Op mijn offerte staat nog de prijs met de verwachtte prijsverhoging (800 euro) het verschil is dus minder groot. Met het pano-dak voor 399 euro is het toch interessant om alsnog over alcantara-leren bekleding na te denken.