My 2016?

Frenkie

Forumguru
@Corné de Kluijver dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik rij best veel snelweg, en vind het best vervelend om regelmatig heel even mijn cruise control eraf te moeten halen vanwege slakken/inhalers. Als mijn auto even iets zou inhouden en bij het zijdelings verplaatsen weer zou versnellen, dat zou voor mij best een uitkomst zijn.

Ik heb overigens een paar maanden geleden in een Passat gereden met handmatige versnellingsbak, en hier zat het ook op.

Cmbeek1970

Nieuw lid
Ik krijg sterk het gevoel dat Skoda eerst de voorraad MY2015 wil verkopen voordat de configuraor wordt vrijgegeven. Op de site van Skoda staan nog ongeveer 80(!!) octavia combi's te wachten op een nieuwe eigenaar.
Toch raar dat Skoda NL pas weken na duitsland en belgie dit beschikbaar stelt.....

• Leuk
Waarderingen: lock

Frank C

Forumguru
Ik krijg sterk het gevoel dat Skoda eerst de voorraad MY2015 wil verkopen voordat de configuraor wordt vrijgegeven. Op de site van Skoda staan nog ongeveer 80(!!) octavia combi's te wachten op een nieuwe eigenaar.
Toch raar dat Skoda NL pas weken na duitsland en belgie dit beschikbaar stelt.....

Mooie prijsactie en die 80 zijn zo weg zou ik zeggen :D

Edit: Er worden ongeveer een kleine 10.000 Octavia's per jaar verkocht in Nederland dus dan valt 80 erg mee.

Laatst bewerkt:

Cmbeek1970

Nieuw lid
Oops. Met die verkoopaantallen kan dat dus ook niet de reden zijn dat NL meer dan een maand achterloopt op duitsland en Belgie....

doncalitri1984

Forumguru
Ondanks voorraad , blijft het raar dat de configurator niet geupdate is.
Is zowat elke buurland is dat wel gebeurt.
Zal denk ik nog steeds te maken hebben met de onwetenheid,onduidelijkheid van PON over de nieuwe modellen. (wat deze nu wel of niet bevatten)

Frank C

Forumguru
Ondanks voorraad , blijft het raar dat de configurator niet geupdate is.
Is zowat elke buurland is dat wel gebeurt.
Zal denk ik nog steeds te maken hebben met de onwetenheid,onduidelijkheid van PON over de nieuwe modellen. (wat deze nu wel of niet bevatten)

Beetje laat maar waarschijnlijk lopen de onderhandelingen tussen Pon en Skoda nog.......

hemi24

Forumguru
Navigatie Amundsen met 6,5 inch kleuren touchscreen is standaard zie ik (wisten we natuurlijk al, maar toch). Ben zeer benieuwd naar de verbeteringen van dit systeem...:)

Gewoon naar de VW-dealer gaan en het systeem bewonderen in een Polo of Passat...

• Leuk
Waarderingen: W124

sels

Donateur
Vandaag kreeg ik de nieuwe prijslijst van de Ambition Businessline van de dealer. Ben aan het kijken naar een G-tec.....

Bijlagen

• Prijslijst_Octavia_Businessline_per_1_juni_2015.pdf
    363,8 KB · Weergaven: 162
@superbmisschienzogeknogni en de Wfi toch? (Nog niet echt een idee wat het voordeel hiervan is)

@Cmbeek1970 de dealer geeft aan dat het My2016 wordt, dus volgens mij kunnen we de conclusie trekken dat het inderdaad een "Style" wordt. Maar in de lijst zie ik buiten het motor vermogen enkel de Wfi als toevoeging op de uitrusting.

Bovenaan Onderaan