valderrama
Senior Member
@doncalitri1984 hopelijk eind volgende week
Ben heel benieuwd naar je MY2016 model!
@doncalitri1984 hopelijk eind volgende week
Fabrikanten die bij af-fabriek trekhaken de bedrading van pin 10 (constante plus over contact) wegbezuinigen zouden moeten worden uitgesloten van dergelijke verkiezingen!"Het trekgewicht van de Octavia G-TEC bedraagt 640 kg ongeremd en 1.400 kg geremd. Daarmee onderstreept hij nog een keer de overwinning van de Octavia als klassewinnaar bij de Trekauto van het Jaar verkiezing.
Dat doe ik eigenlijk nooit. In mijn auto rij ik,dus kan ik niet achter mezelf zitten!En dan ga de achter jezelf zitten...
Ik snap daar echt niets van, maar ik kan echt wel prima achter mijn zelf zitten als dit nodig zou zijn. En mij oudste zoon ook en die komt aardig in de buurt van mij lengte. (De andere 2 volgen gestaag)In een 308 kan ik ook niet achter mezelf zitten
Ik wil een vaste trekhaak
Ik neem aan dat je reageert op mijn post over de ontbrekende spanning op pin 10?@andrehj en wat zijn daar de gevolgen van?
Die PIN die je BIER koud houd , erggggg belangrijk hoor...Dat is de pin waar normaliter de koelkast in een caravan op aangesloten is