dat lijkt me wel, deze auto's gebruiken dezelfde motoren, afstelling kan uiteraard verschillen ivm de uitstoot/milieu/bijtelling regelsHet blijft apart. Zou dat bij de SEAT Leon FR en VW Golf VII ook het geval zijn?
vandaar dat de mijne zònder turbo er ook onder zat....Bij elke VAG auto mét turbo is het boven fabrieksopgave, dus ja..
Is zeker een overweging waard. Echter wel ff een rit en zal nu geen €15,- meer kosten ben ik bang!Afspraak maken met TVS misschien?!
ik vrees dat het dichter bij €115,00 als bij €15,00 zal zijn....Is zeker een overweging waard. Echter wel ff een rit en zal nu geen €15,- meer kosten ben ik bang!
vandaar dat de mijne zònder turbo er ook onder zat....
Ter info: ik heb reeds een offerte aanvraag gedaan voor de opbouw van een compressor kitAls 1800cc standaard rondom 185pk's doen met turbo, dan zou ik toch eens opteren voor een turbo op die 3600cc van je?
Precies, en dat is me 't weer niet niet waard! Kortom, dikke pech en ik zal het nooit weten.....ik vrees dat het dichter bij €115,00 als bij €15,00 zal zijn....
...
Vagtechniek heeft overigens een BTW actie op hun rollenbank nu, maar ik mag geen reclame maken.
Dit geldt enkel bij een rollenbank incl. tuning, dus niet een losse run!!!Vagtechniek.nl heeft overigens een BTW actie op hun rollenbank nu, maar ik mag geen reclame maken dus fluister het even.
Ter info: ik heb reeds een offerte aanvraag gedaan voor de opbouw van een compressor kit
Haha nee hoor dat hoeft niet perséHaha, en dan wil je zeker dat sprintje overdoen Corne...