Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

LT83

Forumguru
Heeft met veiligheid niks te maken Corne. Dat is een stukje wagenbeheersing en gezond verstand. De meeste auto's die ik een lantaarnpaal heb zien "knuffelen" waren Impreza's GTT/WRX/STI. Ben het wel met je eens dat je 250+pk's op de voorwielen niet in iedere situatie volledig kunt benutten, daar heb je zeker voordeel met 4x4

Flem_nl

Forumguru
Dit geldt enkel bij een rollenbank incl. tuning, dus niet een losse run!!!
Voor mensen die er afgelopen zaterdag niet bij waren en toch een run willlen doen is Vagtechniek niet duur. Een run kost daar €98,- (incl. BTW), elders veel duurder. De actie die ze in deze maand hebben is BTW vrij. Dit is echter enkel icm een tuning. Toen ik belde om naar de prijs van een rollenband run te vragen en ervan uitging dat de korting ook op enkel de rollenbank run zou zitten kwam ik dus bedrogen uit. Vanwege de onduidelijkheid zou ik alsnog de korting krijgen als ik een run kom laten doen. Wellicht kunnen anderen dat ook nog krijgen. Is toch: €98,- - 21%= €77,42

Flem_nl

Forumguru
Bijna goed... :jaja:
€98,00 = € 80,99 + 21%

(anders gezegd: €98 is 121% van het basisbedrag, dus om van prijs inclusief naar prijs exclusief te komen moet je delen door 1,21)
Yup, je hebt gelijk. Had er simpelweg 21% vanaf gehaald. Ging uit van korting ipv geen BTW...

CoesDoes

Forumguru
Dat is nog maar afwachten, eerder hoorde ik iets van 175 pk en dat is niet de moeite.:)
Ik heb een bon voor korting op tunen en rollen van TVS, als ze tzt in staat zijn om de 1.4 te tunen zal ik eens kijken wat ze er van kunnen maken..., als het van 160 naar 170pk gaat denk ik dat het voor mij niet interessant zal zijn.
Vind het wel jammer dat ik zaterdag niet op de rollenbank heb gestaan..

• Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Naar zeggen volgens Corné wel.

:yeehaa:

Wie heeft er nog meer een voucher? Dit roept om een na-mini-meeting toch?

Edit: voucher is binnen voor tuning+rollen.

:lezen:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan