En wat zou je dan uit de motor kunnen halen?Ter info: ik heb reeds een offerte aanvraag gedaan voor de opbouw van een compressor kit
om en nabij de 450 / 500pkEn wat zou je dan uit de motor kunnen halen?
om en nabij de 450 / 500pk
Persoonlijk vind ik boven de 250pk wielvermogen 4x4 noodzakelijk, alleen dan kan je het vermogen veilig op de weg brengenDan komt die 4-motion wel van pas
om en nabij de 450 / 500pk
Euhhh... misschien toch beter vóóruit blijven kijken?En dan in de binnenspiegel maar naar al die TSI's kijken
Euhhh... misschien toch beter vóóruit blijven kijken?
Dan hou je het oorspronkelijke model waarschijnlijk langer intact...
Voor mensen die er afgelopen zaterdag niet bij waren en toch een run willlen doen is Vagtechniek niet duur. Een run kost daar €98,- (incl. BTW), elders veel duurder. De actie die ze in deze maand hebben is BTW vrij. Dit is echter enkel icm een tuning. Toen ik belde om naar de prijs van een rollenband run te vragen en ervan uitging dat de korting ook op enkel de rollenbank run zou zitten kwam ik dus bedrogen uit. Vanwege de onduidelijkheid zou ik alsnog de korting krijgen als ik een run kom laten doen. Wellicht kunnen anderen dat ook nog krijgen. Is toch: €98,- - 21%= €77,42Dit geldt enkel bij een rollenbank incl. tuning, dus niet een losse run!!!
Ja, mooie foto's! Vooral die laatste
Bijna goed...Is toch: €98,- - 21%= €77,42
Yup, je hebt gelijk. Had er simpelweg 21% vanaf gehaald. Ging uit van korting ipv geen BTW...Bijna goed...
€98,00 = € 80,99 + 21%
(anders gezegd: €98 is 121% van het basisbedrag, dus om van prijs inclusief naar prijs exclusief te komen moet je delen door 1,21)
Ik heb een bon voor korting op tunen en rollen van TVS, als ze tzt in staat zijn om de 1.4 te tunen zal ik eens kijken wat ze er van kunnen maken..., als het van 160 naar 170pk gaat denk ik dat het voor mij niet interessant zal zijn.Dat is nog maar afwachten, eerder hoorde ik iets van 175 pk en dat is niet de moeite.
Op de kortingsbon staat €15 ipv €80, je hebt dus gelijkik vrees dat het dichter bij €115,00 als bij €15,00 zal zijn....
Ah ok. Dus normaal is het €80 bij TVS?!Op de kortingsbon staat €15 ipv €80, je hebt dus gelijk
ja, als dat aangekruist staat welGeldt de voucher trouwens ook voor de actieprijs van het rollen?