Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Vandaag Marco's O3 aan de laptop gehad en het verbaasde mij ook bij deze auto een waslijst aan storingen te zijn tegen gekomen. Voor een ieder die de bank op is geweest sta dus niet gek te kijken als er bij de eerst volgende beurt een waslijst aan storingen te voorschijn komt :dankje:

't Wordt tijd dat ie zijn nickname aanpast naar bijvoorbeeld MarcO3:D

Noord26

Forumguru
Dat was ook mijn opzet, maar heb vernomen dat ze dan normaal gesproken dicht zijn. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

makal

Lid
dan wachten we netjes totdat de 2.0TDI wel normaal aangepast kan worden :)

Powerboxen ben ik zelf ook niet zo`n fan van. Wat al gezegd is het is gewoon de ECU voor de gek houden. Als ik zoiets doe wil ik het goed doen.

Helaas heb ik mijn O3 nog niet. nog 2 weekjes :tegek:.

Volgende keer wl ik wel een keer langskomen lijkt me wel leuk.

nounou

Lid
Ik moet binnenkort voor een grote beurt naar de dealer, is er iemand in de omgeving van utrecht die voor mij kan checken of alle foutcodes gewist zijn? En zo niet, deze wissen?(Gewoon ff voor de zekerheid):D

nounou

Lid
@ertromp :Ahhhh, daar was ik gisteren nog. Ik heb een Moorddiner gehad in Stadscafé van Kingsbergen in het centrum.

Maarre, ik maak graag van je aanbod gebruik, wanneer zou het jou uitkomen?

ertromp

Forumguru
nounou zei:
@ertromp :Ahhhh, daar was ik gisteren nog. Ik heb een Moorddiner gehad in Stadscafé van Kingsbergen in het centrum.

Maarre, ik maak graag van je aanbod gebruik, wanneer zou het jou uitkomen?
Heb een pb naar je gestuurd

CoesDoes

Forumguru
Klopt, maar blijkbaar hebben ze tijdens de meeting niet alle foutcodes gewist, kan geen kwaad om het extra te laten checken.
(en misschien is er in de tussentijd weer een update van Ross tech waardoor er leuke aanpassingen mogelijk zijn.. :D)

CDK

Forumguru
BESTE ALLEMAAL,

HEEFT ER IEMAND VAN JULLIE BIJ TVS EEN ACCUBOOSTER ZIEN STAAN/HANGEN/LIGGEN??
HIJ IS NAMELIJK VERDWENEN. HET IS NIET GEZEGD DAT HIJ 'GELEEND' IS DOOR IEMAND VAN ONS, MAAR MOCHT ER IEMAND EEN TIP HEBBEN STUUR ME DAN AUB EEN PM.

Ik ben vorige week benaderd of ik iets tegen gekomen was met het opruimen, maar dacht laat ik jullie ook nog even vragen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan